کد خبر : 1854313 | 28 آبان 1401 ساعت 18:40 | 7K بازدید | 16 دیدگاه

جو تیم خوب است

نویر: باید ژاپن را ببریم: شروع خوب بسیار مهم است

مانوئل نویر، کاپیتان تیم ملی آلمان، ابراز امیدواری کرد تا در اولین بازی جام جهانی بتوانند با شکست ژاپن، شروع خوبی داشته باشند.

نویر: باید ژاپن را ببریم: شروع خوب بسیار مهم است

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آلمان در جام جهانی با تیم های اسپانیا، ژاپن و کاستاریکا همگروه است و کار خود را از روز چهارشنبه و بازی برابر ژاپن شروع خواهد کرد. در ماه‌های گذشته زمزمه‌هایی درباره شرایط بد سلامت مانوئل نویر باعث شده بود این تلقی در آلمان به وجود بیاید که در جام جهانی تراشتگن و کوین تراپ گزینه‌های اول سنگربانی آلمان خواهند بود. ولی حالا نویر به آمادگی بازگشته و حضور او به عنوان دروازه‌بان اول در تیم هانسی فلیک قطعی به نظر می‌رسد.

1763249

نویر در مورد شرایط تیم ملی آلمان گفت:«همه چیز خوب است و فضای خوب و دوستانه ای در تیم وجود دارد. شرایط محل اقامت تیم و کمپ تمرینی هم راضی کننده است. جام جهانی تجربه و چالشی بزرگ برای همه است. ما از این چالش ترسی نداریم.»

نویر ادامه داد:«سال 2014 فکر نمی کردم قهرمان شویم. برابر پرتغال عالی شروع کردیم ولی در سال 2018 شروع‌مان برابر مکزیک بسیار بد بود. یک شروع خوب کمک می کند سریع خودتان را با جام جهانی و ریتم مسابقات هماهنگ کنید و اعتماد به نفس بگیرید. امیدوارم در بازی برابر ژاپن پیروز شویم و گام اول را محکم برداریم.»

دیدگاه‌ها