کد خبر : 1854331 | 28 آبان 1401 ساعت 19:57 | 27.3K بازدید | 1 دیدگاه

خشم بونوچی از زن هوادار: از اتوبوس پیاده شو!

ویدئوی منتشر شده از لئوناردو بونوچی، کاپیتان تیم ملی ایتالیا، نشان می‌دهد که حضور یک هوادار در اتوبوس این تیم به مذاق او خوش نیامده است.

خشم بونوچی از زن هوادار: از اتوبوس پیاده شو!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ایتالیا نتوانست مجوز حضور در جام جهانی 2022 قطر را کسب کند و برخلاف سایر کشورهای بزرگ و مطرح اروپایی، در خاورمیانه حضور ندارد. 
آنها در طول این مدت تصمیم به برگزاری دیدارهای دوستانه گرفتند تا بازیکنان در کنار هم حضور داشته باشند و تمریناتی را تحت نظرات روبرتو مانچینی انجام دهند. 
حالا تصویری از ورود یک زن که هوادار تیم ملی ایتالیاست به اتوبوس این تیم منتشر شده که توجه بسیاری را در شبکه‌های اجتماعی جلب کرده است. 
مشخص نیست که این ویدئو دقیقا در چه زمانی و در چه محلی گرفته شده است اما به وضوح مشخص است که بازیکنان ایتالیایی از حضور او متعجب هستند و احساس نگرانی می‌کنند. 

1664412


او در توضیح این ویدئو که در صفحه‌اش در تیک تاک منتشر کرده نوشته که به اتوبوس دعوت شده بود. او مدعی شده است که به او گفته شده اجازه دارد سوار شود و این اجازه توسط مانچینی صادر شده که تا حد زیادی غیرممکن به نظر می‌رسد.
این اتفاق اصلا به مذاق بونوچی خوش نیامد و او از جایش بلند شد تا این زن ناشناس را از اتوبوس بیرون کند و صدای او نیز پیش از به پایان رسیدن این ویدئو به گوش می‌رسد. 
بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی از این که بونوچی سر او داده زده انتقاد کردند اما در عین حال بسیاری دیگر نیز به این موضوع اشاره کردند که اتوبوس محیط خصوصی بازیکنان است و هیچکس نباید بدون اجازه شروع به فیلمبرداری از آنها کند. 
 

دیدگاه‌ها