کد خبر : 1854354 | 28 آبان 1401 ساعت 22:34 | 13.1K بازدید | 5 دیدگاه

مطمئنم این تیم افتخارآفرینی می‌کند؛

تاج: هیچ‌وقت تیم ملی مثل الان نبوده

رئیس فدراسیون فوتبال ایران ابراز امیدواری کرد تیم ملی در جام جهانی ۲۰۲۲ نتیجه بگیرد.

تاج: هیچ‌وقت تیم ملی مثل الان نبوده

به گزارش "ورزش سه"، مهدی تاج که تمرین عصر امروز تیم ملی ایران در کمپ الریان را از نزدیک نظاره کرده بود، امشب هم با حضور در محل اردوی شاگردان کارلوس کی‌روش در جمع بازیکنان عنوان کرد: شما بازیکنان تلاش می‌کنید و خیلی خیلی امیدواریم که نتایج خیلی خوبی بگیرید چراکه شما ملی‌پوشان سزاوار بهترین اتفاقات هستید.

او ادامه داد: شخصا اعتقاد دارم با تلاش شما بازیکنان اتفاق خوبی می‌افتد. بنده سه دوره در جام‌های جهانی برزیل، روسیه و قطر حضور داشتم و هیچ زمانی مثل حالا تیم ملی را انقدر سرحال و آماده ندیده بودم. مطمئنا نتایج خوبی برای تیم ملی رقم می‌خورد و جا دارد از تک تک بازیکنان تشکر کنم.

رئیس فدراسیون فوتبال یادآور شد: شما بازیکنان مثل بچه‌های من هستید و امیدوارم برای خودتان، پدر و مادر، خانواده و کشور افتخارآفرینی کنید و این تیم مایه سربلندی ایران شود که اطمینان دارم این اتفاق می‌افتد.

تاج اضافه کرد: فردا و پس فردا شب اتفاقات خوبی برای تیم ملی می‌افتد و مهم این است که شما بازیکنان تلاش خود را انجام بدهید چراکه مهم‌ترین موضوع خواهد بود. تیم ما در داخل زمین ۱۱ نفر نیست، بیش از این تعداد است که مقابل حریفان قرار می‌گیرد.

دیدگاه‌ها