کد خبر : 1854364 | 28 آبان 1401 ساعت 23:21 | 31.3K بازدید | 5 دیدگاه

مدیر ورزشی جالوروسی:

رونالدو در رم؟ هرگز ممکن نخواهد بود

تیاگو پینتو، مدیر ورزشی آاس رم، در باره احتمال جذب کریستیانو رونالدو به این باشگاه شایعات را تکذیب کرده و گفت چنین انتقالی ممکن نیست.

رونالدو در رم؟ هرگز ممکن نخواهد بود

به گزارش "ورزش سه"، مدیر ورزشی آاس رم که امشب به همراه سرمربی این تیم، ژوزه مورینیو، به پرتغال رفته بود تا در مراسم اهدای جایزه یک عمر مربی‌گری به آقای خاص حضور داشته باشد با پرسش‌های پرتعداد خبرنگاران درباره شایعات انتقال رونالدو به جالوروسی مواجه شد و این شایعات را اساسا تکذیب کرد.

مورینیو امشب در همایش Thinking Football که در کشورش برگزار می‌شد افتخار دیگری به افتخاراتش اضافه کرد و به پاس یک عمر درخشش در کسوت مربی‌ فوتبال جایزه‌ای دریافت کرد.

1765734

تیاگو پینتو در حاشیه این مراسم با هجوم خبرنگارانی مواجه بود که به دنبال کسب اطلاع درباره احتمال انتقال کریستیانو رونالدو به جالوروسی بودند. او در پاسخ به آنها گفت:" یکی از مسائلی که در ایتالیا برایم آزاردهنده بوده این است که همه دائما درباره بازار و نقل و انتقالات حرف می‌زنند. هر روز همه حرفها همین است. در پرتغال اوضاع بهتر است چون فقط در روزهای باز بودن بازار درباره انتقالات صحبت می‌شود.

ولی واقعیت این است که کریستیانو هرگز برای رم مطرح نبوده چون برای ما امکان‌پذیر نبوده و نیست. این شایعات همیشه بی‌اساس بوده است. با توجه به علاقه ایتالیایی‌ها به شایعات نقل و انتقالات شاید خیلی هم عجیب نباشد که این سوالها را از ما بپرسید چون هم من و هم مورینیو پرتغالی هستیم. شاید فکر می‌کنند به دلیل پرتغالی بودن به کریستیانو نزدیک‌تر هستیم. ولی نه، همه شایعات تکذیب می‌شود".

1765735

دیدگاه‌ها