کد خبر : 1854469 | 29 آبان 1401 ساعت 14:28 | 7.9K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش عطایی به تعطیلی عجیب لیگ برتر

بهروز عطایی، سرمربی هراز آمل به تعطیلی ناگهانی لیگ برتر والیبال واکنش نشان داد.

واکنش عطایی به تعطیلی عجیب لیگ برتر

به گزارش "ورزش سه"، بهروز عطایی، سرمربی تیم صدرنشین لبنیات هراز آمل به تصمیم سازمان لیگ اشاره کرد و به ایسنا گفت: سوالی از ما نشد که بخواهیم موافق باشیم یا نه. فکر می‌کنم  تصمیمی است که خود فدراسیون گرفته و بر اساس سیاست‌هایی که دارد اتفاق افتاده است اما فکر نمی‌کنم با هیچ باشگاهی مشورت شده باشد.

او در پاسخ به این سوال که آیا چنین تصمیمی به نفع والیبال است، بیان کرد: مسابقات آسیای مرکزی در سطح بزرگسالان برگزار می‌شود اما تیم نوجوانان نماینده ایران در این رقابت‌هاست. به طور کلی در متن قضیه نیستم و نمی‌دانم چه دلایلی دارد اما به نظرم می‌شد با باشگاه‌ها نشستی را برگزار کرد و برای تصمیمی درست به جمع بندی نهایی رسید. از آنجایی که اطلاعاتی از موضوع ندارم، نمی‌توانم اظهار نظر دقیقی بکنم.

سرمربی تیم آمل افزود: اینکه سه بازی مانده به پایان دور رفت، نیم فصل معرفی شود با چارچوب‌های لیگ برتر تطابق ندارد. فکر می‌کنم باشگاه‌ها و سازمان لیگ به نشستی ضروری برای تصمیم‌گیری نهایی نیاز دارند. به هر حال درست است که سازمان لیگ این موضوع را عنوان کرده است اما شاید تبعاتی داشته باشد که به نفع والیبال نباشد. شاید بشود در جلسه‌ای با حضور نماینده باشگاه‌ها، مربیان و سازمان لیگ تصمیماتی اتخاذ شود که کمک کند ادامه لیگ برتر در مسیر بهتری باشد.

او در پاسخ به این سوال که آیا باشگاه شما درخواستی برای نشست با سازمان لیگ داشته است، بیان کرد: هیچ صحبتی نشده و فکر می‌کنم هیچ باشگاهی این کار را نکرده چون موضوع پیچیده‌ای است و یک ماه تعطیلی لیگ اثرات خاص خود را دارد. فکر می‌کنم این وظیفه سازمان لیگ بود که نماینده باشگاه‌ها و مربیان را دعوت کنند و نسبت به تصمیم‌گیری مشورت داشته باشد.

عطایی در مورد اینکه تیم آمل در نیم فصل اقدام به جذب بازیکن جدید می‌کند یا خیر، گفت: هنوز به این موضوع فکر نکرده‌ایم.

سرمربی تیم آمل در مورد اطلاعیه سازمان لیگ در خصوص پرداخت ۵۵ درصد از قرارداد بازیکنان در پایان نیم‌فصل گفت: این نظر فدراسیون است. معمولا در این موضوعات بین بازیکنان، کادر فنی و باشگاه تفاهم و توافق صورت می‌گیرد. در مورد تیم‌های دیگر خبر ندارم اما در باشگاه ما چنین مشکلی وجود ندارد.

او در پایان گفت: امیدوارم  با برنامه‌ریزی دقیق و درست بازی‌های خیلی خوبی صورت بگیرد تا سبب شود والیبال ما لیگ خوبی داشته باشد و به بهترین شکل به پایان برسد.

دیدگاه‌ها