کد خبر : 1854499 | 29 آبان 1401 ساعت 17:20 | 3.1K بازدید | 1 دیدگاه

بی‌تاب شروع جام جهانی هستیم

فن‌دایک: امیدوارم فردا غیبت مانه به سود ما شود

ویرژیل فن‌دایک در نشست خبری بازی هلند-سنگال ابراز امیدواری کرد فردا بتوانند از غیبت مانه برای شکست سنگال استفاده کنند.

فن‌دایک: امیدوارم فردا غیبت مانه به سود ما شود

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی هلند فردا کار خود در جام جهانی را از بازی برابر سنگال شروع خواهد کرد. هلندی ها در گروه خود قطر و اکوادور را نیز دارند و مدعی شماره یک صدرنشینی هستند. در بازی فردا سادیو مانه و ممفیس دیپای غایبان بزرگ هستند و به خصوص غیبت مانه که جام را از دست داده، می تواند برای سنگال گران تمام شود.

1766079

ویرژیل فن‌دایک، کاپیتان تیم ملی هلند، در نشست خبری این بازی و در مورد غیبت هم‌تیمی سابقش سادیو مانه گفت:«وقتی سادیو مصدوم شد، خیلی زود با او تماس گرفتم چون شایعات زیادی در مورد او وجود داشت. امیدوار بودم به جام جهانی برسد ولی در نهایت بدترین اتفاق رخ داد. واقعا برای او متاسفم چون می دانم چقدر تلاش کرد خودش را برساند و به سنگال کمک کند. سنگال غیبت او را حس خواهد کرد و امیدواریم ما بتوانیم از نبود مانه به خوبی استفاده کنیم.»

فن‌دایک ادامه داد:«من واقعا مشتاقانه منتظر این مسابقه هستم. ما همه انگیزه بالایی برای شروع کار در جام جهانی داریم. سخت تمرین کرده ایم و نمی توانیم برای شروع بازی صبر کنیم. چند روز اخیر بسیار آرام و کند گذشته است. فردا بالاخره روز بازی است و امیدوارم بهترین نتیجه را بگیریم.»

1766085

غیبت دیپای:«ما هر روز در مورد وضعیت او حرف می زنیم و تمرکزمان روی فوتبال است. ممفیس هنوز در شرایط بازی نیست ولی مهم این است که او زودتر آماده شود و در بازی های بعد به ما کمک کند.»

شانس هلند برای قهرمانی:«ما تیم خوب و باکیفیتی داریم. تیمی متشکل از جوانان مستعد و بازیکنان باتجربه. بازیکنان هلند برای بهترین باشگاه های دنیا بازی می کنند و ترکیبی کامل از بهترین ها را داریم. مهمتر از هر چیزی روحیه تیمی است که در هلند وجود دارد. این تضمین موفقیت نیست ولی عامل مهمی است. فردا مهم است شروع خوبی داشته باشیم. سنگال قهرمان آفریقاست ولی ما به چیزی جز پیروزی فکر نمی کنیم.»

دیدگاه‌ها