کد خبر : 1854501 | 29 آبان 1401 ساعت 17:51 | 10K بازدید | 0 دیدگاه

مکزیکی‌ها باتجربه‌ترند

شزنی: شکست از مکزیک، پایان رویای صعود است

دروازه بان تیم ملی لهستان کسب پیروزی در اولین بازی برابر مکزیک را در راه صعود به دور بعد جام جهانی حیاتی می داند.

شزنی: شکست از مکزیک، پایان رویای صعود است

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی لهستان در جام جهانی با تیم های مکزیک، آرژانتین و عربستان هم گروه است و سه شنبه در اولین بازی باید به مصاف مکزیک برود. این بازی برای لهستان بسیار حیاتی است و کسب نتیجه ای مطلوب، مسیر تیم برای رفتن به یک هشتم نهایی را هموار خواهد کرد.

1766091

وویچک شزنی، دروازه بان لهستان در نشست خبری خود گفت:«ترجیح می‌دادم جام جهانی به جای قطر در کشوری دیگری برگزار می‌شد. با این وجود من اکنون اینجا هستم و باید بازی کنم، بنابراین چندان دلم نمی‌خواست آن را تحریم کنم. فکر می‌کنم مردم درباره همه چیز این مسابقات به خوبی آگاهی دارند. از سویی هر کسی هم می‌خواهد در جام جهانی بازی کند.»

شزنی ادامه داد:«جام جهانی برای هر بازیکنی هدف شماره یک است. تردید دارم که رویای ما کسب قهرمانی باشد اما ارزش دارد که این رویا را داشته باشیم. درباره خودم هم باید بگویم که اطمینان ندارم در بازی برابر مکزیک درون دروازه قرار  بگیرم، چون دروازه‌بان‌های سطح بالایی در تیم داریم. نخستین بازی همیشه برای حفظ موقعیت در گروه بسیار مهم است و می‌تواند جَو خوبی در تیم ایجاد کند. پیروزی می‌تواند به معنای حضور در مرحله یک هشتم نهایی و شکست پایان این رویا باشد. شاید پس از نخستین بازی اتفاق‌های مختلفی رخ دهند اما واقعیت‌ را نمی‌توان نادیده گرفت.»

شزنی درباره قدرت مکزیک گفت:«این تیم شبیه لهستان است و یک رقیب هم‌سطح محسوب می شود. از نظر تاریخی آنها تجربه بهتری نسبت به لهستان در جام های جهانی دارند و همواره از مرحله گروهی صعود کرده‌اند. امیدوارم تیم برنده ما باشیم.»

دیدگاه‌ها