کد خبر : 1854522 | 29 آبان 1401 ساعت 19:28 | 7.6K بازدید | 1 دیدگاه

سرژ گنابری:

هانسی فلیک اعتماد زیادی به من دارد

سرژ گنابری، ستاره هجومی تیم ملی آلمان، تاکید کرد رابطه بسیار خوبی با هانسی فلیک دارد.

هانسی فلیک اعتماد زیادی به من دارد

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آلمان اگرچه در گروه دشواری قرار گرفته، اما هنوز یکی از بخت های مسلم کسب عنوان قهرمانی در جام جهانی 2022 محسوب می شود. سرژ گنابری، وینگر تکنیکی ژرمن ها، مدعی شد شرایط در اردوی تیم ملی آلمان مساعد است و آنها می خواهند در بهترین شرایط ممکن برای دیدار روز چهارشنبه مقابل ژاپن آماده شوند.

سرژ گنابری گفت: "من احساس می کنم هانسی فلیک خیلی به من اعتماد دارد. مدت زیادی است که او را می شناسم و این سرمربی خودش به خوبی می داند که چه حسی به او دارم.

1766237

پست مورد نظر من؟ فکر می کنم همه به خوبی می دانند که ترجیح می دهم پشت سر مهاجم بازی کنم، اما بازی در پست مهاجم نیز یک گزینه برای من است. درست است که ما بازیکنان برای مدت زیادی کنار هم بودیم، اما من هنوز هم نمی دانم کدام بازیکن چهارشنبه در ترکیب اصلی قرار خواهد گرفت. احتمال بازی در جناح راست و جلوی یوناس هافمن؟ این گزینه هجومی تری خواهد بود و البته من فکر می کنم ترکیب خوبی باشد، زیرا با یوناس خوب کنار می آیم.

استراحت مقابل تیم ملی عمان؟ با توجه به اینکه در این فصل در بازی های زیادی در ترکیب قرار داشتم، این استراحت برای من لازم بود. روند آماده سازی خیلی خوب پیش می رود و من امیدوارم با طراوت و نشاط کامل در اولین دیدار به میدان برویم."

دیدگاه‌ها