کد خبر : 1854526 | 29 آبان 1401 ساعت 19:44 | 24.4K بازدید | 11 دیدگاه

منتخب لیگ برتر به علاوه یک بوندسلیگایی؛

۱۱ مرد احتمالی گرت ساوتگیت در تقابل با ایران

اکثر رسانه های انگلیسی در مورد ترکیب احتمالی سه شیرها مقابل ایران اتفاق نظر دارند.

۱۱ مرد احتمالی گرت ساوتگیت در تقابل با ایران

به گزارش "ورزش سه"، انگلیس و ایران بعد از ظهر فردا در جام جهانی قطر به مصاف هم خواهند رفت. سه شیرها به عنوان یکی از مهم‌ترین مدعیان قهرمانی به دنبال شروع قدرتمند در جام جهانی هستند اما قطعاً تیم کارلوس کی‌روش نیز از پیش بازنده نخواهد بود و با انگیزه خلق شگفتی پا به استادیوم خلیفه می گذارد.

شروع قدرتمند برای تیم گرت ساوت‌گیت، فشار را کاهش می‌دهد و آنها را به خوبی برای صدرنشینی در گروه آماده می کند. انگلیس سال گذشته در یورو تا آستانه فتح جام پیش رفت اما در دیدار فینال مقابل ایتالیا کار را واگذار کرد اما آنها قصد دارند امسال کار نیمه تمام سال گذشته خود را تمام کنند.

1766279

اما آیا انگلیس می‌تواند به این طلسم 56 ساله پایان دهد و بالاخره یک جام را به هواداران خود هدیه دهد یا خیر؟ برای پاسخ دادن به این سوال باید حدود یک ماه منتظر ماند اما چیزی که رسانه های انگلیسی روی آن تاکید دارند این است که شاگردان گرت ساوتگیت اول از همه نیازمند یک شروع قدرتمند و کسب پیروزی مقابل ایران هستند.

1766280

 

دیدار دو تیم ایران و انگلیس فردا در ورزشگاه خلیفه شهر دوحه و از  ساعت 16:30 به وقت تهران آغاز می‌شود. اما یکی از مهمترین سوالات هواداران دو تیم مربوط به ترکیب اصلی انگلیس است؛ موضوعی که البته در رسانه های انگلیسی اتفاق نظر جالبی در رابطه با آن وجود دارد.

1766281

بر اساس گزارش هایی که اخیراً در رسانه های انگلیسی منتشر شده گرت ساوتگیت در خط دروازه جردن پیکفورد را به آرون رمزدیل ترجیح خواهد داد. کیه ران تریپیر، جان استونز، هری مگوایر و لوک شاو چهار مدافع احتمالی تیم ملی انگلیس در برابر ایران خواهد بود.

1766285

در خط هافبک سه بازیکن با انگیزه و جوان در ترکیب تیم ملی انگلیس قرار خواهند گرفت؛ دکلان رایس، جود بلینگهام و میسون مونت احتمالاً خط هافبک سه شیرها را مقابل تیم کارلوس کی روش تشکیل خواهند داد.

1766282

گرت ساوتگیت در خط حمله کار دشوار و پیچیده تری را ‌پیش روی خود می‌بیند چراکه انگلیس بازیکنان هجومی فوق‌العاده‌ای در اختیار دارد تا جایی که بازیکنی مثل جیدون سانچو حتی در جام جهانی هم حضور ندارد. با وجود تمام انتخاب هایی که پیش روی ساوتگیت وجود دارد به نظر می‌رسد که رحیم استرلینگ، فیل فودن و هری کین سه بازیکن خط حمله انگلیس مقابل ایران خواهند بود.

ترکیب احتمالی انگلیس برابر ایران:
جردن پیکفورد، هری مگوایر، جان استونز، لوک شاو، کیران تریپیر، دکلان رایس، جود بلینگهام، میسون مونت، رحیم استرلینگ، فیل فودن و هری کین

ذخیره ها: نیک پوپ، آرون رمزدیل، ترنت الکساندر آرنولد، اریک دایر، کونور کوادی، بن وایت، کایل واکر، کالوین فیلیپس، کونور گلگر، جردن هندرسون، مارکوس راشفورد، کالوم ویلسون، جک گریلیش، بوکایو ساکا و‌ جیمز مدیسون

1766286
1766283
1766284
1766287
1766289
1766290

دیدگاه‌ها