کد خبر : 1854564 | 29 آبان 1401 ساعت 22:31 | 43.5K بازدید | 5 دیدگاه

اختلاف در علت خالی بودن صندلی‌های استادیوم البیت

هزاران صندلی خالی در استادیوم البیت در جریان دیدار افتتاحیه جام جهانی مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفته است.

اختلاف در علت خالی بودن صندلی‌های استادیوم البیت

به گزارش "ورزش سه"، دیدار افتتاحیه جام جهانی 2022 امشب در ورزشگاه البیت بین میزبان تورنمنت، قطر، و اکوادور برگزار شد و با پیروزی 2-0 اکوادوری‌ها به پایان رسید. اما در این بازی هزاران صندلی ورزشگاه البیت در جریان مسابقه خالی بود. این در حالی است که در دوره‌های قبلی جام جهانی بازی‌های افتتاحیه همیشه در ورزشگاه‌های پر از تماشاچی برگزار شده بود.

1766452

با اینکه قطری‌های پیش از شروع این مسابقه مراسم افتتاحیه پر زرق و برقی برگزار کردند ولی بعد از گذشت دقایقی از بازی دو تیم در تصاویر تلویزیونی ردیف‌های خالی صندلی‌ها در بعضی نقاط ورزشگاه جلب توجه می‌کرد.

رسانه‌های قطری می‌گویند عده زیادی از تماشاچیان و هواداران تیم ملی قطر بین دو نیمه و در جریان نیمه دوم به دلیل اینکه از بازی بد تیم‌شان و عقب افتادن 2-0 عصبانی بودند به نشانه اعتراض و عصبانیت ورزشگاه را ترک کردند.

1766453

اما برخی رسانه‌ها در اروپا از خالی بودن صندلی‌ها به عنوان نشانه‌ای از تحریم جام جهانی توسط بسیاری از هواداران خارجی یاد می‌کنند.

قطر آمار رسمی تعداد شرکت‌کننده در این مسابقه را 67372 نفر اعلام کرده است ولی در نیمه دوم بازی تصاویر تلویزیونی از سکوها نشان می‌داد تعداد واقعی تماشاچی‌ها کمتر از این رقم بوده است.

1766454

دیدگاه‌ها