کد خبر : 1854648 | 30 آبان 1401 ساعت 14:00 | 9.8K بازدید | 0 دیدگاه

امباپه پتانسیلی باورنکردنی دارد

لوریس: برای کریم متاسفم، باید استرالیا را ببریم

هوگو لوریس، گلر تیم ملی فرانسه، غیبت کریم بنزما در جام جهانی را اتفاقی تلخ عنوان کرد و گفت که فردا باید استرالیا را ببرند تا شروع خوبی در جام جهانی داشته باشند.

لوریس: برای کریم متاسفم، باید استرالیا را ببریم

به گزارش "ورزش سه"، فردا شب از ساعت 22.30 فرانسه کار خود در جام جهانی را از دیدار برابر استرالیا شروع خواهد کرد. دانمارک و تونس نیز دیگر دیدار گروه D را برگزار خواهند کرد.

1765782

غایب بزرگ فرانسه در این رقابت ها کریم بنزماست که به دلیل مصدومیت قادر به همراهی خروس ها در جام جهانی نیست. هوگو لوریس، دروازه بان فرانسه، در نشست خبری بازی برابر استرالیا گفت:«همه می دانیم که بنزما چه بازیکن مهمی برای ما بود و غیبت او ضربه سختی است. برای کریم متاسف شدم و تماشای رفتن او از اردو سخت و غم انگیز بود ولی زندگی ادامه دارد. بازیکنانی داریم که رویای‌شان حضور در جام جهانی بود و انگیزه بسیار بالایی برای درخشش دارند. البته که در ابتدا کمی به راهنمایی بازیکنان باتجربه نیاز دارند ولی همه آنها برای باشگاه های مهمی بازی می کنند و به سرعت خودشان را با فضای جام جهانی وفق خواهند داد.»

لوریس ادامه داد:«استرالیا تیمی خوب و جنگنده است و باید مراقب ضربات ایستگاهی‌شان باشیم. سرعت انتقال از دفاع به حمله استرالیا هم بالاست. ما البته به نقاط قوت‌مان تکیه خواهیم کرد و امیدواریم بتوانیم مالک توپ و میدان را داشته باشیم. ما می توانیم به حریف ضربه بزنیم و برنده شویم. اولین بازی جام جهانی همیشه دشوار است و یک شروع خوب می تواند اعتماد به نفس تیم را بالاتر ببرد.»

لوریس در مورد نقش کیلیان امباپه در تیم ملی فرانسه گفت:«در سال های اخیر کیلیان سطح امیدواری ها را بالاتر برده و باید خودش را در جام جهانی نشان دهد. توانایی های او حد و مرزی ندارند و پتانسیلی باورنکردنی دارد. من هر روز در تمرینات شاهد کیفیت بالای او هستم. کیلیان به تیم برای رسیدن به اهدافش کمک خواهد کرد.»

دیدگاه‌ها