کد خبر : 1854707 | 30 آبان 1401 ساعت 17:27 | 26K بازدید | 0 دیدگاه

آنسو فاتی:

وقتی پرتغالی بلد نیستم، چرا برای پرتغال بازی کنم؟

آنسو فاتی می توانست برای تیم ملی پرتغال نیز بازی کند ولی اسپانیا را ترجیح داد و حالا یکی از امیدهای لاروخا در جام جهانی است.

وقتی پرتغالی بلد نیستم، چرا برای پرتغال بازی کنم؟

به گزارش "ورزش سه"، تا آخرین روز اعلام فهرست نهایی تیم ملی اسپانیا برای جام جهانی مشخص نبود که آنسو فاتی در جام جهانی خواهد بود یا خیر ولی لوئیس انریکه در نهایت ترجیح داد نام او را در لیست قرار دهد. فاتی در دو سال گذشته به دلیل مصدومیت های متوالی بازی های زیادی را از دست داد اما در فصل جاری توانسته با پشت سر گذاشتن روزهای مصدومیت، بیشتر از همیشه برای بارسا بازی کند. او هرچند در بارسا فیکس نیست ولی مورد اعتماد ژاوی قرار دارد. فاتی در فصل 19-2018 بود که به عنوان یک پدیده در بارسا ظهور کرد و خیلی زود نیز به تیم ملی اسپانیا رسید. او با اصالتی گینه‌ای می توانست برای پرتغال هم بازی کند.

1737493

بوری فاتی(پدر آنسو) در این رابطه گفت:«به ما پیشنهاد شد تا آنسو برای تیم ملی پرتغال بازی کند و من این مساله را با خودش در میان گذاشتم که در نهایت مخالفت کرد. او به من گفت تو من را به اسپانیا آوردی و من همین جا فوتبال را شروع کردم. تمام زندگی ام در اسپانیاست و دوستانم همه اسپانیایی هستند. من حتی زبان پرتغالی هم بلند نیستم، چطور می توانم برای تیم ملی پرتغال بازی کنم؟»

پدر آنسو فاتی در مورد مصدومیت او گفت:«6ماه است او دیگر مصدوم نیست و درد ندارد. ساق پای او دیگر مشکلی ندارد و توانسته آن روزهای سخت را فراموش کند. او در ترکیب ثابت بارسا نیست چون نیاز به زمان دارد و کادر فنی معتقد است نباید به او فشار بیاورد. آنسو از لحاظ بدنی رفته رفته به بهترین فرمش خواهد رسید.»

دیدگاه‌ها