کد خبر : 1854764 | 30 آبان 1401 ساعت 20:03 | 11.4K بازدید | 1 دیدگاه

کی‌ران تیریپیه:

انگلیس می‌تواند از این هم بهتر بازی کند

کی‌ران تیریپیه، مدافع تیم ملی انگلیس، مدعی شد آنها می‌توانند از این هم بهتر بازی کنند.

انگلیس می‌تواند از این هم بهتر بازی کند

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی انگلیس شروعی رویایی در مرحله گروهی جام جهانی 2022 داشته و با ارائه نمایشی درخشان موفق شد با نتیجه پرگل 2-6 از سد تیم ملی ایران عبور کند. کی‌ران تیریپیه در پایان این دیدار ضمن ابراز رضایت از این برتری پرگل، تاکید کرد انگلیس خط حمله درخشانی دارد و بازیکنان تعویضی نیز در بازی امروز بسیار خوب کار کرده‌اند.

کی‌ران تیریپیه گفت: "کسب این سه امتیاز خوب و خوشایند بود، اما لحظاتی در بازی وجود داشت که می‌دانیم می‌توانستیم بهتر بازی کنیم. ما باید در ادامه پیشرفت کنیم و خود من هم در مقاطعی از بازی چند بار توپ را از دست دادم. کسب پیروزی در اولین بازی در مرحله گروهی همیشه مهم است. ما می‌خواستیم با آمادگی کامل وارد میدان شویم و این اتفاق رخ داد.

مهمتر از همه این بود که در لحظات مهم بازی تصمیمات درستی گرفتیم و بادقت عمل کردیم. همیشه مهم است که در اولین بازی پیروز شویم. حالا باید استراحت کرده و ریکاوری کنیم. روی بازی بعدی تمرکز خواهیم کرد و می‌خواهیم این روند ادامه یابد. شما می توانید عملکرد بازیکنان هجومی ترکیب تیم ملی انگلیس را مشاهده کنید. حتی بازیکنانی که از روی نیمکت به زمین آمدند نیز تاثیر مثبتی بر جریان مسابقه داشتند. ما خودمان را نشان دادیم، اما هنوز هم می‌توانیم از برخی دقایق بازی برای دیدارهای بعدی خود درس بگیریم."

دیدگاه‌ها