کد خبر : 1854781 | 30 آبان 1401 ساعت 21:10 | 24.8K بازدید | 0 دیدگاه

زمان از دست رفته را باید به دقت محاسبه کنیم

کولینا، 24 دقیقه وقت اضافه را تایید کرد

رییس کمیته داوران فیفا اعلام 24 دقیقه وقت اضافه برای دو نیمه ایران و انگلیس را تایید کرد.

کولینا، 24 دقیقه وقت اضافه را تایید کرد

به گزارش "ورزش سه"، یکی از اتفاقات ویژه دیدار ایران و انگلیس گرفته شدن 14 دقیقه وقت اضافه برای نیمه اول و 10 دقیقه برای نیمه دوم مسابقه بود. اضافه شدن 24 دقیقه به زمان بازی، فوتبال 90 دقیقه ای را به 114 دقیقه افزایش داد.

این مساله یکی از عجیب ترین اتفاقات تاریخ فوتبال تلقی می‌شد؛ از طرفی ساوتگیت سرمربی انگلیس نیز گلایه خود را درباره گرفته شدن 24 دقیقه وقت اضافه در نشست خبری اعلام کرد.

حالا با گذشت چند ساعت از پایان بازی ایران و انگلیس پیرلوئیجی کولینا رییس شناخته شده کمیته داوران فیفا تصمیم داور برزیلی را تایید کرده است.

کولینا در گفت و گو با رسانه استار در این باره گفت: «اساس کار ما بر این است که ما زمان مصدومیت را با دقت محاسبه کنیم و سعی می کنیم زمان از دست رفته در مصدومیت ها را جبران کنیم.»

او افزود: «ما نمی خواهیم فقط ۴۲ یا ۴۳ دقیقه بازی فعال در یک نیمه وجود داشته باشد، این قابل قبول نیست. زمان از دست رفته با جشن های گل، تعویض ها، مصدومیت ها یا اخراج ها همیشه باید جبران شود. در یک بازی معمولی در جام جهانی قطر باید چند دقیقه وقت تلف شده انتظار داشت.»

گفتنی است؛ در بازی انگلیس و ایران علاوه بر ۸ گل وقفه درمانی بیشتری برای علیرضا بیرانوند دروازه‌بان ملی پوش مصدوم ایران لحاظ شد که همین موضوع باعث شد تا وقت اضافه در این دیدار زیاد باشد.

دیدگاه‌ها