کد خبر : 1854784 | 30 آبان 1401 ساعت 21:34 | 10.2K بازدید | 0 دیدگاه

دیدیه دشان:

همه از مصدومیت کریم بنزما خیلی ناراحتیم

دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه، مدعی شد کریم بنزما طی برخوردی غیرضروری مصدوم شده است.

همه از مصدومیت کریم بنزما خیلی ناراحتیم

به گزارش "ورزش سه"، کریم بنزما، ستاره تیم ملی فرانسه و مرد سال جهان به دلیل مصدومیت از ناحیه ران پای چپ، جام جهانی قطر را از دست داد. بنزما روز شنبه پس از اولین تمرین گروهی مصدوم شد و ساعاتی بعد، فدراسیون فوتبال فرانسه اعلام کرد او سه هفته از میادین دور خواهد بود. دیدیه دشان این اتفاق را تلخ توصیف کرده و مدعی شد همه بازیکنان تیم ملی فرانسه از غیبت بنزما ناراحت هستند.

1761297

دیدیه دشان گفت: "بدیهی است که این مصدومیت در این مقطع ضربه بزرگی برای کریم بنزما بود. او در تمام جلسه تمرینی روز آسیب دیدگی در دسترس بود و مشکلی برای این بازیکن نداشت، اما در یک برخورد غیرضروری و ساده بود که این اتفاق رقم خورد. کریم بنزما از ناحیه پای راست نیز پیش از این دچار آسیب دیدگی همسترینگ شده بود، اما این مصدومیت روی پای چپ اتفاق افتاد. متاسفانه در تمرینات همیشه ممکن است یک بازیکن آسیب ببیند و این اتفاق هرگز در زمان مناسبی برای بنزما رقم نخورد.

رخ دادن چنین اتفاقاتی هرگز شما را خوشحال نمی کند. ما پیش از این کریستوفر انکونکو را نیز به دلیل همین مصدومیت از دست داده بودیم و همه بسیار ناراحت بودند. حالا این اتفاق برای کریم بنزما رخ داده و اعضای تیم اصلا حس خوبی ندارند. اما ما یک هدف داریم و بازیکنان تیم ملی فرانسه به خوبی می دانند که در بازی روز سه شنبه چه چیزی در انتظار ما خواهد بود."

دیدگاه‌ها