کد خبر : 1854785 | 30 آبان 1401 ساعت 21:28 | 104.9K بازدید | 1 دیدگاه

تساوی ولز و آمریکا به ضرر ما خواهد بود؛

خداداد: همان بازیکنان قبلی بازی کنند

خداداد عزیزی معتقد است تغییراتی که کی‌روش در ترکیب اصلی ایجاد کرد، باعث عملکرد ضعیف تیم ملی برابر انگلیس شد.

خداداد: همان بازیکنان قبلی بازی کنند

به گزارش ورزش سه، خداداد عزیزی ستاره سابق تیم ملی ایران پس از شکست ۶-۲ ایران برابر انگلیس در گفت‌وگویی با خبرنگار ما درباره عملکرد تیم ملی در این بازی صحبت کرد.

او در ابتدا با اشاره به عملکرد خوب بازیکنان تعویضی تیم ملی گفت: در نیمه دوم کنعانی‌زادگان بد بازی نکرد و قلی‌زاده عملکرد خوبی داشت و حتی مهدی ترابی و سعید عزت‌اللهی هم بازی خوبی ارائه دادند و سردار هم به عنوان بازیکن تعویضی صاحب موقعیت شد. برای دو بازی آینده، باید بازیکنانی که معمولا بازی می‌کردند در ترکیب قرار بگیرند.

او ادامه داد: ترکیب تیم کی‌روش تقریبا در بازی‌های تدارکاتی مشخص بود؛ دفاع وسط‌های ما مشخص بودند و قلی‌زاده، جهانبخش، طارمی و آزمون همیشه بازی می‌کردند. نمی‌دانم یک‌باره چه اتفاقی افتاد که این میزان تغییر صورت گرفت و به کار هم نیامد.

1767028

پیشکسوت فوتبال ایران در واکنش به اینکه انگلیس در نیمه دوم به راحتی و با پاس‌کاری به دروازه ایران می‌رسید گفت: این مسئله غیرقابل پیش‌بینی نبود؛ انگلیس در نیمه اول سه گل زد و طبیعتا در نیمه دوم با خیال راحت بازی می‌کرد. آنها شروع به بازیسازی کردند و آرام آرام به دروازه ما نزدیک شدند و دیدید که کل بازیکنان خط جلوی این تیم تغییر کردند و همه هم تقریبا گل زدند. به هر حال امیدوارم در بازی‌های بعدی گل نخوریم و با شرایط بهتری وارد مسابقه بعدی بشویم.

عزیزی در پاسخ به این سوال که آیا تساوی ولز و آمریکا در دیدار امشب به نفع تیم ملی ایران خواهد بود یا خیر گفت: به هیچ وجه؛ اگر یکی از دو تیم در این دیدار پیروز شوند به نفع ما است چرا که ما می‌توانیم با برد در مقابل تیم بازنده، آن تیم را از صعود ناامید کنیم و شانس خودمان را حفظ کنیم.

نویسنده: امیرحسین خیرخواه

دیدگاه‌ها