کد خبر : 1854967 | 01 آذر 1401 ساعت 19:17 | 29K بازدید | 7 دیدگاه

جر و بحث روی آنتن زنده برای پنالتی جنجالی آرژانتین

روی کین و گریم سونس روی خط برنامه زنده بابت پنالتی جنجالی آرژانتین برابر عربستان جر و بحث کردند.

جر و بحث روی آنتن زنده برای پنالتی جنجالی آرژانتین

به گزارش "ورزش سه"، در همان دقایق ابتدایی دیدار تاریخی عربستان و آرژانتین بود که لئاندرو پاردس در محوطه جریمه توسط محمد کانو متوقف شد و داور بعد از بازبینی صحنه، یک پنالتی به سود آلبی سلسته اعلام کرد. اما روی کین و گریم سونس که کارشناس شبکه ITV بودند، سر صحت یا عدم صحت این تصمیم با یکدیگر درگیری لفظی پیدا کرده و هیچ کدام نیز کوتاه نمی آمدند.

روی کین در بین نیمه گفت: "فکر نمی کنم این صحنه پنالتی باشد." گریم سونس این ادعا را رد کرده و مدعی شد با توجه به اینکه مدافع عربستان توپ را نگاه نمی کرده، تصمیم داور درست بوده است. سونس گفت: "مدافع نمی داند توپ کجاست و فقط روی بازیکن آرژانتینی خطا می کند. مدافع حتی نمی داند چه زمانی توپ ارسال شده و به نظرم این پنالتی بود."

1767747

در ادامه روی کین پاسخ داد: "نه، نه، نه. تمام این کار تشویق بازیکنان به شبیه سازی است. این پاردس که روی مدافع خطا می کند."

در پاسخ گریم سونس گفت: "روی، تو به حرف های لورا (مجری) گوش نمی دهی. این یک واقعیت بود و بازیکن عربستان به توپ نگاه نمی کرد."

در ادامه روی کین عصبانی شد: "من دقیقا آنچه او گفت را شنیدم. این مصداق شبیه سازی است. من اینجا هستم تا نظرم را بگویم."

سونس پاسخ داد: "همه چیز نظر ما نیست، بلکه واقعیت معطوف به قوانین فوتبال است. تفسیر قانون جدید این است که اگر به توپ نگاه نکنید، مرتکب خطا شده اید."

روی کین عصبی تر شده و پاسخ داد: "من اینجا هستم تا نظرم را بگویم. دوباره حرفم را تکرار می کنم. این نظر من است. من اینجا هستم تا نظرم را بگویم که پنالتی نیست."

1767748

سونس که انتظار این لحن صدا را نداشت گفت: "شنیدم که ۱۰ بار حرفت را زدی، بگذار یک نفر دیگر هم صحبت کند. اگر همیشه به جای صحبت کردن کمی گوش هم بدهی، چیزهای بیشتری یاد خواهی گرفت."

در ادامه جو کول، دیگر مهمان برنامه، که انتظار این جر و بحث را نداشت، مدعی شد به نظرش این صحنه پنالتی بوده و داستان ختم به خیر شد. 

دیدگاه‌ها