کد خبر : 1854970 | 01 آذر 1401 ساعت 19:19 | 31K بازدید | 1 دیدگاه

آخرین امید دانمارک برای پیروزی VAR بود؛

وقتی مربی خونسرد اختیار از دست داد(عکس)

تیم فوتبال دانمارک می‌توانست مطابق انتظارات در اولین دیدار جام جهانی به سه امتیاز دست پیدا کند اما...

وقتی مربی خونسرد اختیار از دست داد(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، دیدار سوم روز سوم جام جهانی 2022 قطر در ورزشگاه اجوکیشن سیتی دوحه میان تونس و دانمارک برگزار شد؛ دیداری که مطابق انتظارات با بازی مالکانه قرمزپوشان دانمارکی دنبال شد و آنها در طول مسابقه تیم برتر میدان بودند. البته تونس هم در این مسابقه به طور کامل منفعل نبود و دو سه مرتبه روی ضدحملات حسابی دروازه کسپر اشمایکل را با خطر مواجه کردند، ولی در مرتبه اول پرچم کمک داور گل تونسی‌ها را مردود اعلام و بار دوم هم کسپر اشمایکل با یک واکنش استثنایی مانع عبور دوباره توپ از خط دروازه‌اش شد تا بازی در پایان نیمه اول با تساوی تمام شود.
در نیمه دوم هم بازی برتر تیم دانمارک ادامه پیدا کرد و شاگردان کسپر هیولماند که 13 مرتبه به سمت دروازه آیمن داهمن ضربه زدند و 5 مرتبه این توپ‌ها در قاب چارچوب جای گرفت فرصت پیش افتادن از حریف را داشتند ولی این اتفاق درنهایت رخ نداد تا اولین تساوی بدون گل جام جهانی قطر 2022 رقم بخورد.

1767759
اما پس از ضربه‌ای که مدافع دانمارک در دهانه دروازه به تیرک زد، جدی‌ترین شانس قرمزپوشان زمانی رقم خورد که داور در وقت‌های اضافی نیمه دوم به توصیه داور VAR برای بازبینی صحنه‌ای مشکوک به پنالتی به کنار خط طولی رفت، ولی در شرایطی که همگان انتظار داشتند که بار دیگر تکنولوژی کمک داور ویدئویی سبب اعلام یک پنالتی شود، سزار آرتور راموس داور مکزیکی مسابقه پس از مشاهده صحنه در حالی که دوان دوان به سمت محوطه تونس می‌رفت که قرار بود کرنر دیگری روی آن ارسال شود، تصمیم دیگری گرفت و رای به ادامه بازی بدون اعلام پنالتی داد.

1767760
این تصمیم داور مکزیکی اما با تعجب و اعتراض دانمارکی‌ها همراه شد و آنها و به ویژه سرمربی‌شان هیولماند حتی پس از سوت پایان مسابقه نیز با وجود روحیه خاصی که از مردم این کشور سراغ داریم به اعلام نشدن پنالتی معترض بودند.
دیدار دوم این گروه از ساعاتی دیگر میان فرانسه و استرالیا برگزار خواهد شد.

1767758

دیدگاه‌ها