کد خبر : 1854983 | 01 آذر 1401 ساعت 20:29 | 13.7K بازدید | 2 دیدگاه

چرا می‌خواهید خوشحال نباشیم؟

کیمیچ: ما مسئول برگزاری جام جهانی در قطر نیستیم!

جاشوا کیمیچ، ستاره خط میانی آلمان، در مورد برگزاری جام جهانی در قطر صحبت کرده است.

کیمیچ: ما مسئول برگزاری جام جهانی در قطر نیستیم!

به گزارش "ورزش سه"، چند روز از آغاز مسابقات جام جهانی گذشته و همچنان انتقادات زیادی نسبت به برگزاری این تورنمنت در قطر و نقض قوانین حقوق بشری وجود دارد. در کنفرانس خبری پیش از اولین دیدار آلمان مقابل ژاپن در جام جهانی، جاشوا کیمیچ مدعی شد بازیکنان نقشی در تعیین میزبان این تورنمنت در ادوار مختلف ایفا نمی کنند.

جاشوا کیمیچ گفت: "بازی کردن در جام جهانی برای خیلی از بازیکنان رویای دوران کودکی است. اما من حس می کنم به ما می گویند واقعا نباید از حضور در این تورنمنت خوشحال باشیم، زیرا جام جهانی در قطر برگزار می شود. همه ما برای این تورنمنت آماده هستیم و می خواهیم نمایشی درخشان ارائه دهیم. ما در مورد اینکه جام جهانی کجا برگزار می‌شود، نمی‌توانیم کاری بکنیم.

1767808

انگیزه تیم از چهار سال و نیم بعد از جام جهانی 2018 بسیار زیاد است. ما باید مدت زیادی برای حضور در این دوره صبر می کردیم. بازی اول بسیار مهم است و دیدارهای این چند روز نیز موید این ادعاست. ما متقاعد شده ایم که فردا می توانیم در مقابل تیم ملی ژاپن برنده شویم.

پست مورد علاقه من؟ من بیشتر در خط هافبک بازی خواهم کرد. در سال 2018، در دفاع راست نیز بازی کردم و حالا خوشحالم که در خط میانی حاضر می شوم. اما همه در تیم به خصوص در یک مسابقاتی مثل جام جهانی مسئولیت زیادی در زمین دارند و من مشتاقانه منتظر شروع بازی اول هستم.

شرایط توماس مولر و لروی سانه؟ توماس فرصت زیادی برای رسیدن به مرز آمادگی داشته و می تواند در ترکیب تیم بازیکن مفیدی باشد. غیبت لروی سانه برای ما بسیار ناراحت کننده است، زیرا او می تواند به هر تیمی کمک کند."

دیدگاه‌ها