کد خبر : 1855009 | 01 آذر 1401 ساعت 23:06 | 47.9K بازدید | 7 دیدگاه

ادعای مارکا

عربستان به دنبال انتقال بزرگ: رونالدو در نیوکسل؟

روزنامه مارکا می‌گوید بعد از فسخ دوطرفه قرارداد کریستیانو رونالدو با باشگاه منچستریونایتد احتمال انتقال او به نیوکسل بیشتر از سایر گزینه‌ها است.

عربستان به دنبال انتقال بزرگ: رونالدو در نیوکسل؟

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد امروز با انتشار بیانیه‌ای رسمی اعلام کرد که دومین دوره حضور کریستیانو رونالدو در این باشگاه به پایان رسیده است. مارکا در این بیانیه کوتاه از فسخ قرارداد رونالدو و باشگاه با توافق دو طرف خبر داد.

روزنامه اسپانیایی مارکا در گزارشی درباره گزینه‌های احتمالی رونالدو بعد از منچستریونایتد می‌گوید ستاره پرتغالی مایل است فوتبالش را در انگلیس و لیگ برتر ادامه دهد و پررنگ‌ترین گزینه در حال حاضر انتقال او به نیوکسل است. باشگاهی که مالکیتش اخیرا در اختیار عربستانی‌ها است و از نظر مالی برای پرداخت دستمزد نجومی کریستیانو مشکلی ندارد.

1767910

مالکان سعودی نیوکسل که از نظر مالی هیچ مشکلی برای جذب رونالدو ندارند در وهله اول باید سرمربی‌شان ادی هاو را برای جذب او راضی کنند.

مشکل دوم بر سر راه این انتقال اما این است که کریستیانو در گذشته به صورت واضح اعلام کرده بود که می‌خواهد حتما در چمپیونزلیگ بازی کند. با توجه به عدم حضور نیوکسل در لیگ قهرمانان این یکی از نقاط منفی شایعه انتقال او به این باشگاه خواهد بود. اما این را نباید از نظر دور داشت که نیوکسلی‌ها در حال حاضر جزء چهار تیم اول جدول لیگ برتر هستند و احتمال حضورشان در فصل آینده چمپیونزلیگ بالا به نظر می‌رسد.

دیدگاه‌ها