کد خبر : 1855093 | 02 آذر 1401 ساعت 13:45 | 21K بازدید | 10 دیدگاه

تا سال 2025

رسمی: پپ گواردیولا با منچسترسیتی تمدید کرد

باشگاه منچسترسیتی امروز رسما خبر از تمدید قرارداد پپ گواردیولا تا سال 2025 داد و به این ترتیب مربی اسپانیایی حداقل سه سال دیگر روی نیمکت سیتیزن ها خواهد ماند.

رسمی: پپ گواردیولا با منچسترسیتی تمدید کرد

به گزارش "ورزش سه"، پپ گواردیولا، سرمربی اسپانیایی و 51 ساله، در سال 2016 و پس از سپری کردن دورانی موفق در باشگاه هایی چون بارسلونا و بایرن مونیخ، به منچسترسیتی پیوست. گواردیولا از آن زمان تاکنون چهار عنوان قهرمانی لیگ برتر، یک جام حذفی و چهار بار جام اتحادیه را با این باشگاه فتح کرده است. قرارداد فعلی این سرمربی تا پایان این فصل اعتبار داشت و اخباری در مورد احتمال جدایی پپ گواردیولا و حتی احتمال حضور این تیم روی نیمکت تیم ملی برزیل شنیده شده بود، اما او برای ماندن در منچسترسیتی با مدیران این تیم به توافق کامل دست یافت و امروز رسما اعلام شد که پپ قراردادش را دو سال دیگر و تا 2025 تمدید کرده است.

1768163

تعطیلات نیم فصل برای جام جهانی 2022 قطر بهترین فرصت برای نهایی کردن مذاکرات بین پپ گواردیولا و منچسترسیتی بود و به این ترتیب گواردیولا تا پایان قراردادش، 9 سال هدایت منچسترسیتی را بر عهده داشته است. پپ در  374 بازی، آمار 271 برد و 921 گل را ثبت کرده است. حاصل این عملکرد، کسب یازده جام بوده است. 
1768164

گواردیولا هفته پیش و در مورد تمدید احتمال قرارداد با سیتی گفته بود:«همیشه گفته ام که پاسخ این سوال را نمی دهم. همه چیز تحت کنترل است و خوب پیش می رود. وقتی باشگاه صلاح بداند و وقت کافی برای مذاکره داشته باشیم، در این مورد تصمیم نهایی را خواهیم گرفت. قرار نیست همیشه ببریم و شاد باشیم. قرار هم نیست همیشه اوضاع بر وفق مراد شما پیش برود. حتی تعداد موفقیت ها در 6 یا هفت سال اخیر هم تاثیری در تصمیم من ندارد. برایم مهم است در تیمی باشم که از مربیگری لذت ببرم.»

دیدگاه‌ها