کد خبر : 1855095 | 02 آذر 1401 ساعت 14:15 | 20.5K بازدید | 3 دیدگاه

هیچ‌جا خوشحال‌تر از سیتی نیستم

گواردیولا پاسخ داد: چرا با سیتی تمدید کردم؟

پپ گواردیولا امروز قراردادش را تا سال 2025 تمدید کرد و توضیح داد که چرا دو سال دیگر نیز در این باشگاه به مربیگری ادامه خواهد داد.

گواردیولا پاسخ داد: چرا با سیتی تمدید کردم؟

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که شایعاتی مبنی بر پایان دوران پپ گواردیولا در منچسترسیتی به گوش می رسید، او امروز رسما قراردادش را تا سال 2025 تمدید کرد. پپ سال 2016 مربی سیتی شد و توانسته با این تیم فاتح عناوین مختلف شود. او بهترین دوران باشگاه منچسترسیتی را رقم زده است.

1768165

پپ پس از تمدید قرارداد به وبسایت باشگاه سیتی گفت:«من عاشق کارم هستم و هر کاری برای برای رسیدن به موفقیت انجام می دهم. نمی توانم تیمی بهتر از سیتی برای خودم پیدا کنم. نمی توانم چرا که در این هفت سال و در بدترین روزها به خوبی تحت حمایت باشگاه قرار داشتم و به معنای واقعی روی من و پروژه‌ام حساب کردند. شما می توانید در یک فصل تیم را قهرمان کنید ولی وقتی صاحب قهرمانی های متعدد با یک تیم می شوید، این بدون حمایت همه اعضای باشگاه غیرممکن است. از روز اول حضور در سیتی احساس خاصی داشتم و مثلا می دانم که هر روز با خلدون(رئیس باشگاه) و دیگر مدیران در چه موردی باید صحبت کنم.»

1759904

گواردیولا ادامه داد:«اینجا کاری که انجام می دهم، بهترین کاری است که در توان دارم. از روز اول همینطور بوده و تا روز پایانی نیز همین روال ادامه خواهد داشت. اینجا خوشحال و راحتم. هرچیزی که برای انجام بهتر کارها نیاز دارم، در اختیارم قرار می گیرد. اینجا از حمایت و پشتیبانی کامل برخوردارم. من 100 درصد مطمئنم که تحت هر شرایطی دو سال دیگر در سیتی خواهم ماند. رئیس هم این را می داند. اینجا روابط بین مدیران و کادر فنی در سطحی پایدار است. همه می دانند که ادامه کار مربی به نتایجی که با تیم کسب می کند، بستگی دارد و من اطمینان دارم که در دو فصل بعد نیز بهترین نتایج را خواهیم گرفت و مقطعی شگفت انگیز در انتظارمان است.»

پپ در مورد حمایت بی قید و شرط باشگاه و هواداران گفت:« باشگاه در 10 سال گذشته شرایطی پایدار داشته و در 10 سال بعد نیز چنین خواهد بود. در بسیاری باشگاه ها هواداران به خاطر پیروزی ها از مربی حمایت می کنند ولی در سیتی حمایت از من بی قید و شرط بوده است. مردم و مدیران باشگاه می دانند که ما سخت کار می کنیم و همیشه بیشترین انرژی را برای باشگاه می گذاریم.»

دیدگاه‌ها