کد خبر : 1855107 | 02 آذر 1401 ساعت 15:35 | 19.1K بازدید | 9 دیدگاه

شروع آلمان با این ۱۱ بازیکن به سمت جام

هانس فلیک نفرات منتخب خود در دیدار مقابل ژاپن را مشخص کرد.

شروع آلمان با این ۱۱ بازیکن به سمت جام

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال آلمان که یکی از مدعیان قهرمانی جام جهانی به شمار می‌رود، امروز در نخستین بازی خود در دوره جدید این رقابت‌ها در قطر، در ورزشگاه بین‌المللی خلیفه دوحه به مصاف تیم ملی ژاپن می‌رود.

مانوئل نویر دروازه‌بان امروز تیم ملی آلمان است؛ آنتونیو رودیگر و نیکو شلوتربرک، دو مدافع میانی ژرمن‌ها برابر ژاپن هستند و نیکولاس زوله و دیوید رائوم در سمت راست و چپ خط دفاعی این تیم به میدان می‌روند.

جاشوا کیمیش و ایلکای گوندوگان، دو هافبک دفاعی تیم ملی آلمان را در مسابقه امروز تشکیل می‌دهند و جلوتر از آنها جمال موسیلا در میانه زمین به میدان می‌رود.

وینگرهای راست و چپ آلمان مقابل ژاپن در دیدار امروز، توماس مولر و سرژ گنابری هستند و در راس خط حمله ژرمن‌ها نیز کای هاورتز با نظر هانس فلیک بازی می‌کند.

آلمان روی نیمکت هم ستاره‌های آماده‌ای مثل آندره تراشتگن، لئون گورتزکا، ماریو گوتزه، کریم آدیمی و لروی سانه را نیز در اختیار دارد که تمام آنها می‌توانستند در ترکیب این تیم قرار بگیرند.

ترکیب تیم ملی آلمان مقابل ژاپن به شرح زیر است:

مانوئل نویر، آنتونیو رودیگر، نیکو شلوتربرک، نیکولاس زوله، دیوید رائوم، جاشوا کیمیش، ایلکای گوندوگان، جمال موسیلا، توماس مولر، سرژ گنابری و کای هاورتز

1768251

دیدگاه‌ها