کد خبر : 1855129 | 02 آذر 1401 ساعت 17:56 | 21.1K بازدید | 3 دیدگاه

تقدیم پنالتی به آلمان با ۲ اشتباه(عکس)

دروازه‌بان ژاپن با دو خطای متوالی منجر به اعلام پنالتی به سود آلمان شد.

تقدیم پنالتی به آلمان با ۲ اشتباه(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، سامورایی‌ها در نیمه اول دیدار مقابل آلمان که قصد داشتند با نمایش دفاعی و دادن توپ به حریف، بازی را مدیریت کنند و روی ضدحملات و ارسال از روی ضربات آزاد برنامه داشتند، اما آنها فقط با یک پنالتی بازنده به رختکن رفتند که این اتفاق با اشتباه شوئیچی گوندا رخ داد.

شوئیچی گوندا که در فصل اخیر جِی لیگ ژاپن عملکرد ضعیفی درون دروازه شیمیزو اسپالس داشت و تیمش سومین آمار ضعیف گل خورده را به ثبت رساند و در نهایت هم به دسته پایین‌تر سقوط کرد، امروز در ترکیب سامورایی‌ها مقابل آلمان قرار گرفت و با اشتباه خود کاری کرد تا گل اول را دریافت کنند.

1768304

گوندا در دقیقه ۳۲ با خروج بی‌دلیل از دروازه ژاپن و حمله بی‌محابا به سمت دیوید رائوم، مدافع چپ پیشتاخته آلمان برخوردی با او داشت و در ادامه نیز با زانوی چپ خود ضربه‌ای به پشت ران بازیکن حریف زد تا داور نقطه پنالتی را پس از این دو خطا و اشتباه متوالی اعلام کند.

تیم ملی ژاپن که در نیمه اول آمار ضعیفی داشت و هیچ ضربه‌ای در چارچوب دروازه آلمان نزد، بدون اینکه به خواسته‌اش برای گل نخوردن در نیمه اول برسد، با شکست یک بر صفر به رختکن رفت تا کار سختی برای بازگشت و ادامه بازی داشته باشد.

1768305

دیدگاه‌ها