کد خبر : 1855163 | 02 آذر 1401 ساعت 20:27 | 34.3K بازدید | 3 دیدگاه

نویر به خط دروازه ژاپن رسید اما .. (عکس)

مانوئل نویر با وجود یک عکس‌العمل استثنایی دقایقی پیش از گل اول سامورائی‌ها، روز خوبی را در ورزشگاه خلیفه دوحه پشت سر نگذاشت.

نویر به خط دروازه ژاپن رسید اما .. (عکس)

به گزارش "ورزش‌سه"، دومین شگفتی جام بیستم رقم خورد و تیم فوتبال ژاپن در روز درخشش دروازه‌بان خود با تعویض‌های طلایی موریاسو مقابل ژاپن به برتری 2 بر 1 دست پیدا کرد.
در این مسابقه آلمان‌ها عملکرد خوبی داشتند و در نیمه اول موقعیت‌های مناسبی برای زدن بیش از یک گل داشتند، ولی از شانس های خود استفاده نکردند تا در نیمه دوم اسیر اتفاقات بازی و عملکرد بهتر تیم حریف بشوند و بازی را واگذار کنند.
نیمه دوم این مسابقه را می‎‌توان نیمه دروازه‌بان‌ها دانست؛ جایی که پیش از ثبت گل اول آبی‌پوشان ژاپنی این شویچی گوندا بود که با چند عکس العمل بسیار خوب مانع دو برابر شدن اختلاف تیم‌ها شد و چند دقیقه پیش از گل اول ژاپن نیز نویر با واکنشی دیدنی مانع از فروپاشی دروازه‌اش شد.
با این حال نویر که طی سال‌های اخیر با حضورش در چارچوب دروازه آلمان قفس توری تیم ملی فوتبال این کشور را به ثبات قابل توجهی رسانده و در مسیر قهرمانی این تیم در جام جهانی 2014 نیز تا آستانه کسب بهترین بازیکن جام هم پیش رفت، پس از واکنش دیدنی‌ای که داشت روی گل اول ژاپن عملکرد ناقصی ارائه کرد و روی گل دوم هم نتوانست زاویه را به خوبی روی ضربه آسانو ببندد.

1768442
1768441
اینن قاب زیبایی است که عکاس ورزش‌سه در دوحه از تلاش مانوئل نویر برای گلزنی مقابل ژاپن ثبت کرده است.


این دروازه‌بان که با خروج‌های همیشگی‌اش در بایرن مونیخ و تیم ملی فوتبال آلمان به ذهن‎ها می‌‎آید، در نیمه دوم مصاف با ژاپن هم یک مرتبه از دروازه خروج کرد تا میانه زمین خودی آمد. او در ثانیه‌های پایانی مسابقه هم خط دروازه خودی را رها کرد و روی یکی از ارسال‌ها هم تا آستانه زدن ضربه پیش رفت ولی به توپ نرسید تا به خط دروازه ژاپن برسد ولی به گل نه. 
تیم ملی فوتبال آلمان با شکست مقابل ژاپن شرایط دشواری پیدا کرد و حالا باید در بازی فینال گونه مقابل اسپانیا در بازی دوم رقابت‌ها برای جلوگیری از شکست برنده مسابقه باشد؛ آن هم مقابل اسپانیایی که نیمه اول دیدار با کارستاریکا را فوق‌العاده شروع کرده و بردن این تیم به هیچ وجه کار ساده‌‎ای نخواهد بود.

1768410
1768411

دیدگاه‌ها