کد خبر : 1855195 | 03 آذر 1401 ساعت 00:05 | 28.5K بازدید | 6 دیدگاه

فلیک: بازوبند؟ دنبال بهانه‌های سطح پایین نیستم

هانسی فلیک بعد از شکست غیرمنتظره آلمان مقابل ژاپن در پاسخ به سوالی درباره اینکه بحث درباره بازوبند آرامش ذهنی مانشافت را به هم زده بود گفت به دنبال بهانه‌ای سطح پایین نیست.

فلیک: بازوبند؟ دنبال بهانه‌های سطح پایین نیستم

به گزارش "ورزش سه"، شکست 2-1 آلمان مقابل ژاپن در اولین بازی مانشافت در جام جهانی قطر برای این تیم و هوادارانش غیرمنتظره بوده و آنها را به شدت مضطرب و عصبانی کرده است.

در کنفرانس خبری بعد از این بازی یک خبرنگار موضوع جنجالی استفاده از یک بازوبند کاپیتانی خاص توسط کاپیتانهای چند تیم اروپایی و از جمله آلمان را مطرح کرد و از فلیک پرسید که آیا جنجال درباره این موضوع باعث حواس‌پرتی و از بین رفتن تمرکز آلمان نشده است؟

1768532

فلیک اما این ادعا را به سرعت رد کرده و گفت مربی‌ای نیست که بعد از شکست به دنبال بهانه باشد. او این موضوع را بهانه‌ای سطح پایین توصیف کرد و گفت باید با واقعیت روبرو شد و به دنبال بهانه‌سازی نبود.

بعد از آنکه فیفا با تهدید به نشان دادن کارت زرد به کاپیتانها هفت تیم اروپایی را مجبور کرد از بازوبند جنجالی استفاده نکنند بازیکنان مانشافت پیش از شروع بازی با ژاپن دهان‌های خود را با دست پوشاندند تا به این موضوع اعتراض کنند.

فلیک در مصاحبه مطبوعاتی خود در پاسخ به این سوال گفت:" بازوبند؟ نه، من به دنبال بهانه نیستم. این طور بهانه‌های سطح پایین اصلا در سطح من نیست".

دیدگاه‌ها