کد خبر : 1855230 | 03 آذر 1401 ساعت 10:40 | 16.8K بازدید | 9 دیدگاه

پیام مدافع مصدوم عربستان: برای تیم دعا کنید

یاسر الشهرانی، مدافع عربستان، از هواداران این تیم خواست که برای پیروزی آنها در مسابقات پیش رو دعا کنند.

پیام مدافع مصدوم عربستان: برای تیم دعا کنید

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی عربستان در اولین گامی که در جام جهانی 2022 قطر برداشت موفق شد به شگفتی‌ساز این رقابت‌ها تبدیل شود و تیم ملی آرژانتین را با تمامی ستاره‌هایش از سر راه بردارد.
با این حال، اتفاقی ناگوار نیز در جریان این بازی برای آنها رخ داد و مدافع این تیم مجبور شد با مصدومیتی شدید از زمین بازی خارج شود. 
الشهرانی، پس از برخورد با دروازه‌بان خودی و در حالی که صورتش غرق خون بود از زمین بیرون رفت و بلافاصله به بیمارستان منتقل شد تا آزمایش‌های اولیه روی او انجام شود. 
پس از بازی بود که اعلام شد این بازیکن دچار شکستگی از ناحیه فک، استخوان‌های گونه، جمجمه و دندان شده و شدت این ضربه باعث شده است که او خونریزی داخلی هم داشته باشد. 

1768052

فدراسیون فوتبال عربستان با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که این بازیکن عمل جراحی موفقیت‌آمیزی را در بیمارستانی در شهر ریاض پشت سر گذاشته است و حالا او شخصا نیز پیامی برای هواداران عربستانی ارسال کرده است تا به آنها اطمینان خاطر دهد که شرایط خوبی دارد. 
الشهرانی در این پیام که در صفحه توییتر تیم ملی عربستان منتشر شد گفت:«من می‌خواستم به شما اطمینان خاطر بدهم که از نظر سلامتی در شرایط خوبی هستیم. دعاهای شما بدرقه راه من است. از هواداران تیم ملی عربستان می‌خواهم برای این تیم که شایسته پیروزی است دعا کنند.»

 

دیدگاه‌ها