کد خبر : 1855283 | 03 آذر 1401 ساعت 14:36 | 26.6K بازدید | 7 دیدگاه

در انتظار چند تغییر در ترکیب آلمان

پیشنهاد بیلد به فلیک: با این ترکیب اسپانیا را ببر!

مجله بیلد ترکیب ایده‌آل آلمان برای دیدار مقابل اسپانیا و کسب پیروزی را به هانسی فلیک پیشنهاد داد.

پیشنهاد بیلد به فلیک: با این ترکیب اسپانیا را ببر!

به گزارش "ورزش سه"، شکست دور از انتظار آلمان برابر ژاپن، کار آنها را برای ادامه مسابقات سخت کرده است. حالا آنها باید در دیدار روز یکشنبه برابر شاگردان لوئیز انریکه پیروز شوند. مجله بیلد در گزارشی به شکست تیم ملی این کشور پرداخته و نوشته است:

در گزارش بیلد آمده است: آلمان باید از سد اسپانیا بگذرد. اما چطور؟ یک چیز واضح است: برخی از ستاره ها در بازی برابر ژاپن بسیار ضعیف بودند. فلیک دلایل کافی برای تعویض موقعیت دارد. بیلد می گوید فلیک اکنون چه چیزی را باید تغییر دهد و چه گزینه هایی دارد.

دفاع را ببند!
هانسی فلیک بعد از بازی کلمات واضحی را به زبان آورد: ما اشتباهات فردی انجام دادیم که نباید مرتکب آنها شوید، به خصوص در جام جهانی. چیزهایی هستند که ما باید به سادگی و خیلی بهتر آنها را انجام دهیم، در موقعیت ها بهتر دفاع کنیم و در یک سوم آخر در نیمه خودمان فشار بیشتری روی توپ وارد کنیم. ما فقط باید رفتار زنجیره ای را بهتر کنیم.

نیکو اشلوتربک و نیکلاس زوله ضعیف عمل کردند و در 2 گلی که خوردند، نقش داشتند. بازی دادن به زوله در سمت راست شکست خورد، اشلوتربک باید روی نیمکت بماند. واضح است که تیلو کرر باید در سمت راست بازی کند و زوله نیز یا در دفاع وسط به کار گرفته شود یا از ترکیب خارج شود. ماتیاس گینتر نیز گزینه ای برای خط دفاع خواهد بود، بازیکن فرایبورگ با سبک بازی محکم خود، یکی از بهترین بازیکنان دفاعی در مسابقات قهرمانی اروپا در سال گذشته بود.

ایلکای گوندوگان درباره عملکرد خط دفاعی گفت: گل هایی که دریافت کردیم بسیار راحت بودند. متأسفانه در چنین تورنمنت بزرگی به سختی مجازات می شود.

دیوید رائوم نیز برابر ژاپن و در دفاع چپ، به خوبی حمله کرد. اما کریستین گونتر گزینه دفاعی تری خواهد بود که کاملاً ممکن است در بازی برابر اسپانیا به میدان برود.

آیا می توان از کیمیچ در خط دفاعی استفاده کرد؟ در واقع برای فلیک واضح است که به این بازیکن در پست 6 نیاز دارد. اما اگر او به این نتیجه برسد که برای محکم کردن خط دفاعی به کیمیچ نیاز دارد، او دوباره یک گزینه برای حضور در آن پست خواهد بود چرا که گوندوگان و گورتزکا می‌توانند در وسط بازی کنند.

1768760

وسط قوی!
به طور کلی، ما به یک خط هافبک قوی و فشرده در برابر اسپانیایی‌های قدرتمند نیاز داریم. یک گزینه بیشتر وجود ندارد: کیمیچ، گوندوگان و گورتزکا که مقابل ژاپن نیز خوب بودند. با این حال، این به معنای حضور یک بازیکن تهاجمی کمتر در زمین است.

موسیالا به پست 10!
در مقابل ژاپن، جمال موسیالا دوباره به سمت چپ رفت تا توماس مولر بتواند در پست 10 بازی کند. موسیالا بهترین بازیکن تهاجمی تیم بود. او باید در پست 10 باشد تا بتواند بازی را بیشتر هدایت کند و توپ ها را به طور خطرناکی وارد محوطه جریمه کند. مولر می تواند به جای کای هاورتز بازی کند.

1768765

همچنین امید زیادی برای خط حمله وجود دارد: اینکه لروی سانه پس از پشت سر گذاشتن مشکلات زانو، بهبود یابد. ما به سرعت و قدرت شوتزنی او در برابر اسپانیا نیاز داریم.

1768763

یا اینکه فلیک حتی به مهاجم واقعی خود تکیه می کند؟ بی احساس نبودن جلوی محوطه جریمه تقریبا مورد انتقاد همه بازیکنان قرار گرفت. نیکلاس فولکروگ روحیه خوبی دارد و می تواند به عنوان یک مهاجم واقعی برای اسپانیایی ها مشکل ایجاد کند.

جاشوا کیمیچ با انتقاد از عدم خونسردی اعضای تیم مقابل دروازه ژاپن گفت: باید حریف را می کشتیم. به خصوص در نیمه اول. ما به خوبی حریف خود را تحت کنترل داشتیم و در ابتدای نیمه دوم موقعیت های بسیار خوبی خلق کردیم اما از سه موقعیتی که به روی دروازه مان آمد، 2 گل خوردیم.

دیدگاه‌ها