کد خبر : 1855326 | 03 آذر 1401 ساعت 18:42 | 79.7K بازدید | 29 دیدگاه

به دنبال دو برد مقابل ولز و آمریکا هستیم؛

طارمی: جام جهانی فردا برای ما شروع می‌شود

مهدی طارمی می‌گوید ایران دو بازی دیگر دارد و مقابل ولز به دنبال پیروزی خواهد بود.

طارمی: جام جهانی فردا برای ما شروع می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، مهدی طارمی مهاجم تیم ایران که در دیدار مقابل انگلیس دو گل شاگردان کی‌روش را به ثمر رساند، در نشست خبری پیش از دیدار با ولز حضور یافت و در خصوص این دیدار اظهارنظر کرد.

* مقابل ولز به دنبال پیروزی هستیم
همانطور که مستحضرید دو بازی دیگر داریم که برای ما مهم است. با تیمی بازی داریم که سخت کار می‌کنند به هدفشان برسند. ما بازی آنها را دیدیم و انتظار یک بازی خوب را داریم. هر دو تیم می‌آیند بازی را ببرند و باید ببینم چه اتفاقی رخ می‌دهد.

* هر حرفی بزنم هیچ تاثیری ندارد 
من هر صحبتی کنم، هیچ تاثیری ندارد. متاسفانه بعضی دوستان هستند همانطور که خودشان دوست دارند مطلب می‌زنند و برداشت می‌کنند. بنابراین من در مورد مسائل سیاسی خودم در صفحه فضای مجازی خودم میتوانم هر وقت خواستم صحبت کنم. از آنجایی که برخی صحبت‌ها شده و نصفه پخش شده و دوستان هرچیزی خودشان خواستند، پخش کردند، در این باره صحبت نمی‌کنم.

1768868

* جام جهانی از فردا برای ما شروع می‌شود 
به دلیل مسائل زیادی که وجود داشت، بحث فوتبالی زیاد مطرح نبود. جام جهانی ما از الان شروع شده و ما دو بازی مهم داریم که باید این دو بازی را ببریم و شش امتیاز بگیریم و دل مردم را شاد کنیم. اصلا به این خاطر اینجا هستیم و می‌خواهیم دل هواداران را شاد کنیم و بهترین عملکرد را فردا و همچنین مقابل آمریکا نشان خواهیم داد.

* ما به خاطر فوتبال اینجا هستیم، نه چیزی دیگر 
اول توضیح دادم که دوست ندارم در مورد مسائل سیاسی صحبت کنم. فقط یک جمله کوتاه باید بگویم که نه، تحت هیچ فشاری نیستیم. ما اینجا آمدیم که فوتبال بازی کنیم؛ نه ما، تمام بازیکنانی که در قطر حضور دارند، به خاطر فوتبال اینجا هستند. شما به عنوان خبرنگاران کارتان را انجام می‌دهید و به نظرم اینجا که فضا فضای ورزشی و فوتبالی است، خبرنگاران فوتبالی می‌توانند حضور داشته باشند تا طرفداران از فوتبال لذت ببرند؛ از حواشی و اتفاقات فوتبالی. نه من و نه بلکه هزاران نفر مثل من هیچ چیز را نمی‌توانند تغییر بدهند.

دیدگاه‌ها