کد خبر : 1855342 | 03 آذر 1401 ساعت 20:43 | 8.2K بازدید | 1 دیدگاه

توضیح مربی کانادا: به کرواسی بی‌احترامی نکردم

جان هردمن، سرمربی تیم ملی کانادا، می‌گوید اظهاراتش به منظور توهین به تیم ملی کرواسی نبوده است.

توضیح مربی کانادا: به کرواسی بی‌احترامی نکردم

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی کانادا شب گذشته در اولین دیدارش در جام جهانی 2022 قطر به مصاف بلژیک رفت و با نتیجه 0-1 برابر این تیم شکست خورد. 
کانادا نمایش بسیار خوبی در این بازی ارائه کرد و با این که در نهایت نتوانست هیچ امتیازی به دست آورد اما موفق شد تحسین بسیاری از کارشناسان و فوتبال‌دوستان را به دست آورد. 
هردمن پس از پایان این بازی مدعی شده بود که آنها برای پیروزی برابر کرواسی به میدان خواهند رفت و دمار از روزگار این تیم درخواهند آورد! اظهاراتی که با واکنش‌های متفاوتی روبرو شد. 

1768576


او امروز در پاسخ به سوالی در این باره که آیا چنین حرفی را مطرح کرده است گفت:« بله، من این حرف را زدم. در لحظات پر تنشی که در تلاش هستید تا به تیم انگیزه بدهید، چنین صحبت‌هایی طبیعی است. اگر برای شما سوال است که من به بازیکنانم چه گفتم، باید بگویم که چنین حرفی زدم.»
سرمربی کانادا با اشاره به منظورش از این صحبت اضافه کرد:« این حرف به هیچ وجه بی‌احترامی به تیم کرواسی و مردم کروات نبود. من به خوبی درک می‌کنم که ما در سطحی جهانی هستیم اما در آن لحظه من سعی داشتم تیمم را تحریک کنم و به آنها بگویم که ما اینجا هستیم تا نترس باشیم و تمام توانی که داریم را در زمین بازی به کار بگیریم.»
 

دیدگاه‌ها