کد خبر : 1855358 | 03 آذر 1401 ساعت 22:20 | 154.4K بازدید | 27 دیدگاه

کریس باز هم قدرت رهبری‌اش را به رخ کشید

برای این می‌گوییم رونالدو فقط یک بازیکن نیست(عکس)

کریستیانو رونالدو در پایان بازی و بعد از پیروزی نفسگیر پرتغال برابر غنا دست به اقدام جالبی زد.

برای این می‌گوییم رونالدو فقط یک بازیکن نیست(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، کریستیانو رونالدو آخرین جام جهانی خود را پشت سر می گذارد. فوق ستاره پرتغالی در دوران فوتبال خود به تمام افتخارات ممکن دست یافته و تنها قهرمانی در جام جهانی در کارنامه افتخارات او خالی است. حالا باید دید که آیا او در قطر به این مهم دست خواهد یافت یا با یک حسرت بزرگ این تورنمنت را ترک می کند.

پرتغال امشب در چارچوب اولین بازی خود در چارچوب رقابت های جام جهانی به مصاف غنا رفت. شاگردان فرناندو سانتوس در این بازی کار دشواری پیش رو داشتند اما نهایتا هر طور که بود در پایان یک نبرد هیجان انگیز و سخت با نتیجه 3-2 حریف آفریقایی خود را شکست دادند تا شروع خوبی را در جام جهانی تجربه کرده باشند.

1768988

اما در لحظات پایانی بازی ممکن بود تمام زحمات پرتغال بر باد برود. جایی که تعلل بیش از حد دیوگو کاستا غنا را تا آستانه به ثمر رساندن گل تساوی پیش برد اما شانس با او همراه بود که مهاجم غنا در بدترین لحظه سر خورد تا یک خطر بزرگ از بیخ گوش گلر پرتغال عبور کرده باشد.

بعد از پایان بازی کاستا به خاطر این اشتباه از شرایط خوبی به لحاظ روحی برخوردار نبود و رونالدو باز هم اینجا قدرت رهبری خود را به رخ کشید؛ جایی که بعد از سوت پایان بازی رونالدو به سراغ کاستا رفت و او را آرام کرد تا این دروازه بان بابت آن اشتباه که می توانست مرگبار باشد خود را سرزنش نکند.

1768989
1768990

دیدگاه‌ها