کد خبر : 1855361 | 03 آذر 1401 ساعت 22:35 | 10.7K بازدید | 4 دیدگاه

سانتوس: پرتغال نباید گلهای الکی بخورد

فرناندو سانتوس، سرمربی پرتغال، از عملکرد دفاعی شاگردانش مقابل غنا انتقاد کرد و گفت یک تیم نباید با دست خودش به حریف موقعیت بدهد و گلهای بی‌دلیل دریافت کند.

سانتوس: پرتغال نباید گلهای الکی بخورد

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی پرتغال امشب در اولین بازی خود در جام جهانی 2022 قطر به مصاف غنا رفت و در یک بازی پر افت و خیز موفق شد حریف آفریقایی خود را 3-2 شکست دهد.

سرمربی پرتغال در پایان بازی ضمن تبریک این پیروزی به شاگردانش از عملکرد دفاعی آنها انتقاد داشت. پرتغال در سی دقیقه پایانی مسابقه دو گل از غنا دریافت کرد و در دقیقه 100 حتی نزدیک بود روی یک اشتباه دروازه‌اش را در آخرین ثانیه‌ها باز شده ببیند و به جای سه امتیاز با یک امتیاز به کار خود در این مسابقه پایان بدهد.

1769011

سانتوس در پایان بازی در مصاحبه با خبرنگاران گفت:

بررسی عملکرد فنی پرتغال در این بازی
ما از نظر انتقال از فاز دفاع به حمله و بالعکس خیلی خوب بودیم. غنا در این بازی هیچ شوتی به سمت چارچوب نداشت. ما هر وقت صاحب توپ می‌شدیم یا در بازی بدون توپ خیلی ایمن بازی کردیم ولی ایمن بازی کردن با منفعل بودن فرق دارد. هر وقت توپ را به دست می‌آوردیم و برای حمله وارد محوطه هافبک حریف می‌شدیم دوباره برمی‌گشتیم و توپ را در یک نیم‌دایره بیرونی به سمت دروازه خودمان به حرکت درمی‌آوردیم. همین باعث می‌شد حملات ما تند و تیز نباشد.

صحبتهای فرناندو سانتوس بین دو نیمه
ولی از دقیقه سی یا سی و پنج به بعد بهتر شدیم. در سه چهار دقیقه آخر نیمه اول چند موقعیت گلزنی داشتیم و به خصوص روی سانترها خطرناک بودیم. این بازی اصلا ساده نبود. بین دو نیمه به بازیکنان گفتم که درست است که باید صبور باشیم ولی نه اینقدر. بازی آنقدر بسته شده بود که اگر می‌خواستیم صبوری کنیم امکان نداشت به گل برسیم. آنها متوجه شدند و سعی کردند بازی را عوض کنند. پنالتی ما به خاطر همین تغییر به دست آمد.

انتقاد از عملکرد دفاعی پرتغال
ولی ما گلهایی که خوردیم واقعا الکی بود. شنیدم که ژوائو فلیکس هم داشت به خبرنگارها همین حرف را می‌زد که بازیکن‌ها در زمین اصلا نفهمیدند چه شد که گل خوردیم. این درباره هر دو گل صادق است. یک تیم نباید اینطور گل بخورد. اصلا قابل قبول نیست.

دیدگاه‌ها