کد خبر : 1855383 | 04 آذر 1401 ساعت 09:20 | 16K بازدید | 5 دیدگاه

ستاره دورتموند تایید کرد: جراحی دوم خوب بود

سباستین هالر، مهاجم دورتموند، با انتشار پستی اعلام کرد که عمل جراحی انجام شده روی او موفقیت‌آمیز بوده است.

ستاره دورتموند تایید کرد: جراحی دوم خوب بود

به گزارش "ورزش سه"، هالر فصل گذشته نمایشی درخشان و باورنکردنی در ترکیب آژاکس داشت و همین باعث شد که توجه چند باشگاه اروپایی به او جلب شود. 
این بازیکن در نهایت تصمیم گرفت پیراهن دورتموند را به تن کند و به این باشگاه پیوست اما نتوانست در هیچ دیدار رسمی‌ای برای این تیم به میدان برود چون در آزمایش‌های پیش فصل مشخص شد که به بیماری سرطان مبتلا شده است. 
روند درمان او خیلی سریع انجام شد، این مهاجم اهل ساحل عاج مراحل شیمی درمانی را آغاز کرد تا هرچه زودتر جلوی پیشرفت این بیماری را در بدنش بگیرد. 

1769108

اون چند روز قبل نیز اعلام کرد که علاوه بر شیمی درمانی باید عمل جراحی هم روی بدنش انجام بگیرد تا درمان تکمیل شود و ابراز امیدواری کرد که پس از درمان کامل بتواند بار دیگر به زمین فوتبال برگردد. 
هالر حالا با انتشار تصاویری از خودش خبر داده که شرایطش خوب و عادی است و از تمامی کسانی که نگرانش بوده‌اند تشکر کرده است. 

1769109

این بازیکن دورتموند در پستی که در توییترش منتشر کرد نوشت:«قدم جدیدی برای حفظ شرایط! عمل جراحی دوم خیلی خوب انجام شد. از تیم پزشکی برای کمک‎‌های روزانه‌ای که به من کردند، بسیار سپاسگزارم. نتیجه به زودی مشخص خواهد شد.»

 

دیدگاه‌ها