کد خبر : 1855384 | 04 آذر 1401 ساعت 09:46 | 12.8K بازدید | 8 دیدگاه

شادی برزیلی‌ها از برد: رویاپردازی ادامه دارد!

بازیکنان برزیل با انتشار پست‎‌هایی در شبکه‎های اجتماعی از اولین پیروزی در جام جهانی 2022 ابراز خوشحالی کردند.

شادی برزیلی‌ها از برد: رویاپردازی ادامه دارد!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی برزیل شب گذشته در اولین دیدارش در جام جهانی 2022 قطر به مصاف صربستان رفت و با نتیجه 0-2 برابر این تیم به پیروزی رسید. 

بازی زیبا و چشم‌نواز شاگردان تیته در این دیدار تحسین بسیاری را به همراه داشت. این در حالی بود که آنها فرصت به ثمر رساندن گل‌های بیشتری را داشتند اما شانس با آنها همراه نبود تا به همین دو گل و تکرار نتیجه مرحله گروهی جام جهانی 2018 اکتفا کنند. 

بسیاری برزیل را با توجه به قدرت باورنکردنی که در خط حمله تیمش دارد مدعی اصلی کسب عنوان قهرمانی در جام جهانی 2022 می‌دانند و به نظر می‌رسد که بازیکنان این تیم نیز از روحیه مشابهی برخوردار هستند. 

وینیسیوس جونیور اولین بازیکنی بود که شب گذشته نسبت به پیروزی برابر صربستان واکنش نشان داد و با انتشار تصاویری نوشت:«هرگز دست از رویاپردازی برندار...»

1769080

رودریگو نیز که به نظر از حضور در جمع بازیکنان حاضر در جام جهانی بسیار خوشحال به نظر می‌رسید نوشت:«ماموریت انجام شد! از تو ممنونم، برزیل!»

آنتونی، ستاره منچستریونایتد، نیز با اشاره به اولین حضورش در جام جهانی اظهار داشت:« اولین بازی و پیروزی! ما همچنان رو به جلو حرکت می‌کنیم! قدم اول.»

رافینیا نیز جزو بازیکنانی بود که خوشحالی‌اش را در شبکه‌های اجتماعی با هواداران به اشتراک گذاشت:« از این که برزیلی هستم به خودم افتخار می‌کنم و به این تیم هم افتخار می‌کنم. ما دنبال بردهای بیشتر هستیم.»
 
نویسنده: سیده ساره حسینی

دیدگاه‌ها