کد خبر : 1855390 | 04 آذر 1401 ساعت 11:11 | 16K بازدید | 1 دیدگاه

چالش جدی در رابطه استاد و شاگرد

ساوتگیت جواب برهالتر را نمی‌دهد!

گرگ برهالتر، مربی ایالات متحده، رابطه نزدیکی با گرت ساوتگیت داشت اما همگروهی انگلیس و آمریکا در جام جهانی این رابطه دوستانه را وارد چالش جدیدی کرد.

ساوتگیت جواب برهالتر را نمی‌دهد!

به گزارش ورزش سه، گرگ برهالتر و گرت ساوتگیت مدت‌ها است با یکدیگر صحبت نکرده‌اند اما سرمربی ایالات متحده می داند که همتای انگلیسی‌اش تحت فشار زیادی قرار دارد.

برهالتر و ساوت‌گیت در سال‌های اخیر زمانی که تیم‌های ملی کشورشان را هدایت می‌کردند، به هم نزدیک شدند و سرمربی آمریکا پس از قرعه‌کشی و همگروهی دو طرف در جام جهانی، ساوت‌گیت را «استاد» خود دانست.

نتیجه قرعه‌کشی جام جهانی باعث شد که این دو تا روز جمعه و در ورزشگا البیت از یک‌دیگر فاصله بگیرند.

برهالتر روز پنجشنبه با لبخند گفت:"من به او در واتس اپ پیام دادم، اما او پیام من را چک نکرده است و نمی‌دانم چه خبر است. رابطه ما در یک وقفه کوتاه مدت قرار گرفته است و بعد از فردا دوباره این رابطه را ادامه می‌دهیم."

برهالتر پس از اینکه آمریکایی‌ها نتوانستند جواز حضور در جام جهانی 2018 را کسب کنند به این تیم آمد و حالا آن‌ها را به جام بازگردانده است.
ساوتگیت اما هدایت سه شیرها را کمی پس از  شکست آن‌ها در یورو 2016 مقابل ایسلند بر عهده گرفت.

برهالتر افزود: "زمانی که او برای اولین بار هدایت این تیم را بر عهده گرفت، بسیار شبیه به موقعیتی بود که من برای اولین بار هدایت تیم آمریکا را به عهده گرفتم. تلاش برای تغییر هویت تیم، تمرکز مجدد، کار با بازیکنان جوان، بنابراین ما بسیار شبیه هستیم."

1766173

با این حال، تفاوتی بین موقعیت‌هایی که دو سرمربی در آن قرار دارند، وجود دارد و برهالتر خصوصا به مسابقات لیگ ملت‌ها اشاره می‌کند.

برهالتر گفت: «به دنبال برخی موارد در ماه‌های گذشته، فشار رسانه‌های انگلیسی بر روی او بسیار بالا بوده که کاملا با شرایط من متفاوت است.

این افراد [رسانه‌ها] هر چند وقت یک‌بار به من سخت می‌گیرند، اما فکر نمی‌کنم به بزرگی چیزی باشد که گرت به آن دچار می‌شود.

همه ما می دانیم که این یک کسب و کار نتیجه محور است و همه ما در قبال نتایجی که در زمین می گیریم پاسخگو هستیم، اما او کار بزرگی انجام داده است.

در یک سال و نیم گذشته از من شنیده‌اید که این را می‌گویم: رکورد او در تورنمنت‌های بزرگ از جمله مقام چهارمی در جام جهانی 2018 و نایب قهرمانی در مسابقات یورو 2020 فوق‌العاده بوده است.

او کار بزرگی با این تیم انجام داده است و آنها شروعی عالی مقابل ایران داشتند. آنها حریف قدرتمندی هستند. بازی سختی برای ما خواهد بود.»

دیدگاه‌ها