کد خبر : 1855396 | 04 آذر 1401 ساعت 12:21 | 352.5K بازدید | 202 دیدگاه

با 5 تغییر به دنبال اولین سه امتیاز

ترکیب تیم ملی برابر ولز مشخص شد

سرمربی پرتغالی تیم ملی با 5 تغییر نسبت به اولین دیدار برابر انگلیس، اکنون تیمش را به مصاف ولز در ورزشگاه احمد بن علی می‌فرستد.

ترکیب تیم ملی برابر ولز مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ایران در دومین دیدار خود برابر ولز قرار می‌گیرد. کارلوس کی‌روش در این بازی این ترکیب را برابر حریف به میدان خواهد فرستاد:

سیدحسین حسینی
احسان حاج صفی
میلاد محمدی
سعید عزت‌اللهی
مرتضی پورعلی‌گنجی
مهدی طارمی
علی قلی‌زاده
مجید حسینی
سردار آزمون
احمد نوراللهی
رامین رضاییان

سرمربی تیم ملی در شرایطی که علیرضا بیرانوند را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد، سیدحسین حسینی را به عنوان گلر تیم در این بازی به میدان می‌فرستد. این در حالی است که نسبت به بازی اول، رامین رضاییان، علی قلی‌زاده، سردار آزمون و سعید عزت‌اللهی چهار تغییر دیگر ترکیب تیم نسبت به بازی اول هستند.

زوج قلب دفاعی تیم ملی در این بازی را مجید حسینی و مرتضی پورعلی‌گنجی شکل داده‌اند و نسبت به بازی قبلی که با سه مدافع مرکزی به میدان رفته‌ بودیم، این بزرگترین تغییر تاکتیکی تیم ملی محسوب می‌شود.

در سمت چپ بار دیگر میلاد محمدی در ترکیب حاضر شده و در سمت راست اما با نیمکت‌نشینی صادق محرمی، رامین رضاییان به ترکیب بازگشته است و دومین حضور خود در جام جهانی را بعد از تجربه بازی در روسیه، پشت سر خواهد گذاشت.

در خط میانی نیز سعید عزت‌اللهی در کنار احمد نوراللهی به کار گرفته شده و احسان حاج صفی به عنوان وینگر چپ و علی قلی‌زاده نیز در سمت راست جانشین علیرضا جهانبخش شده است.

در خط حمله زوج سردار آزمون و مهدی طارمی نیز به عنوان مهاجم در این بازی برابر ولز قرار خواهند گرفت.

دیدگاه‌ها