کد خبر : 1855437 | 04 آذر 1401 ساعت 15:11 | 7.2K بازدید | 3 دیدگاه

رفت و برگشت آزمون به زمین پیش از تعویض

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در حالی که تصور می‌شد زمین مسابقه را ترک کند به کادر فنی اعلام کرد می‌تواند به کار ادامه بدهد.

رفت و برگشت آزمون به زمین پیش از تعویض

به گزارش "ورزش سه"، نیمه اول دیدار ایران مقابل ولز در شرایطی به پایان رسید که یکی از نکات آن مصدومیت سردار آزمون بود. مهاجم تیم ملی روی یک صحنه که سعی داشت توپ را به سمت دروازه ولز بزند با تکل رودون نقش بر زمین شد و برای ثانیه‌هایی به همین دلیل بازی از جریان افتاد.
آزمون که پس از مصدومیت چند هفته‌ای سرانجام در مصاف با انگلیس توانست فرصت بازی به دست بیاورد و چند دقیقه بازی کرد، پس از تکل رودون بر زمین نشست و به نظر می‌رسید دیگر توان ادامه مسابقه را ندارد، ولی با ورود پزشکان به زمین و اسپری‌ زدن به پای او شرایط برای بازگشتش فراهم شد.
در ادامه باز هم مصدومیت آزمون اینبار از ناحیه دست نگرانی درباره شرایط این بازیکن را تشدید کرد و درنهایت چند دقیقه پس از آغاز نیمه دوم بار دیگر سردار با احساس درد از ناحیه پا مواجه شد و چند ثانیه‌ای بازی به همین دلیل متوقف شد.

1769274

پس از این مصدومیت کارلوس کی‌روش تصمیم به تعویض سردار گرفت و کریم انصاری‌فرد را از روی نیمکت بلند کرد، ولی بار دیگر سردار در شرایطی که برای مداوا به بیرون آمده بود و همگان تصور بر تعویض او داشتند به کادر فنی اطلاع داد که می‌تواند به بازی ادامه بدهد.
در ادامه کی روش با توجه به صحبت‌های سردار آزمون با وجود اینکه در حال انتقال آخرین توصیه‌هایش به انصاری‌فرد بود، تصمیم خود را تغییر داد و بار دیگر سردار به بازی بازگشت.
با این حال آزمون چند دقیقه پس از مصدومیت چندباره آزمون درنهایت کی‌روش دست به تغییر او زد و در دقیقه 98 جای خود را به کریم انصاری‌فرد داد تا 20 دقیقه فرصت برای شماره 10 تیم ملی برای ثبت گل دومش در جام جهانی فرصت قرار داده شده باشد.

1769277
1769278

دیدگاه‌ها