کد خبر : 1855482 | 04 آذر 1401 ساعت 17:56 | 14K بازدید | 3 دیدگاه

لائوتارو:

این دیدار برای آرژانتین مثل فینال است

لائوتارو مارتینز، مهاجم تیم ملی آرژانتین، مدعی شد تمام تمرکز آنها معطوف به کسب پیروزی برابر مکزیک است.

این دیدار برای آرژانتین مثل فینال است

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آرژانتین در اولین دیدار خود در جام جهانی دچار شوک بزرگی شده و با نتیجه 1-2 برابر عربستان شکست خورد. آلبی سلسته در دومین دیدار فردا به مصاف تیم ملی مکزیک خواهد رفت و لائوتارو مارتینز در کنفرانس خبری پیش از این دیدار تاکید کرد آنها با تمام توان برای پیروزی در این مسابقه مبارزه خواهند کرد.

لائوتارو مارتینز گفت: "دیدار فردا برای ما مانند بازی فینال خواهد بود. ما باید برنده شویم و این یک بازی مهم برای آینده ما است. انگیزه و درخشش همه بازیکنان برای بازی فردا ضروری است. شکست در اولین مسابقه برابر تیم ملی عربستان ضربه سختی بود و خیلی وقت بود که این وضعیت را تجربه نکرده بودیم. ما یک گروه قوی هستیم و در گذشته نیز بر خیلی از مشکلات غلبه کرده ایم. ما به دنبال پیشرفت خواهیم بود. فرصت زیاد نیست و ما فقط به اتفاقات آینده فکر می کنیم.

1769454

برای خیلی از بازیکنان این اولین بازی در جام جهانی بود و موارد زیادی باعث شد این نتیجه رخ دهد. ما به خاطر اشتباهات خودمان شکست خوردیم و حالا باید به موارد مثبت فکر کنیم. مکزیک همیشه خواهان مالکیت توپ بوده و دفاعی بازی نمی کند. ما نیز به دنبال استفاده از فرصت های گلزنی خود در این دیدار خواهیم بود.

برابر عربستان بسیار هیجان زده بوده و می خواستیم جام جهانی را با پیروزی آغاز کنیم. ما فقط بابت برخی جزئیات و البته به دلیل اشتباهات خود شکست خورده ایم. اکنون این باخت تمام شده و ما به بازی با مکزیک فکر می کنیم. رقیب را آنالیز کرده و فکر می کنم آماده این دیدار هستیم. ما در گذشته نیز با مکزیک روبرو شده و خوب بازی کردیم. قرار است در ساعات پیش رو فقط به پیروزی فکر کنیم."

دیدگاه‌ها