کد خبر : 1855508 | 04 آذر 1401 ساعت 19:09 | 19K بازدید | 2 دیدگاه

۲۲ بازیکن و اولین بازی ۶ امتیازی جام

نفرات آغاز کننده بازی برای هلند و اکوادور مشخص شدند.

۲۲ بازیکن و اولین بازی ۶ امتیازی جام

به گزارش "ورزش سه"، تیم‌های ملی هلند و اکوادور که در نخستین بازی خود در جام جهانی ۲۰۲۲ موفق به کسب پیروزی برابر سنگال و قطر شدند، از ساعت ۱۹:۳۰ امشب در ورزشگاه بین‌المللی خلیفه دوحه به مصاف هم خواهند رفت.

آندریس نوپرت، یورین تیمبر، ویرژیل فن‌دایک، ناتان آکه، دنزل دومفرایس، دالی بلیند، تئون کوپماینرس، فرانکی دی‌یونگ، دیوی کلاسین، کودی خاکپو و استیون برخواین ۱۱ بازیکنی هستند که امشب از ابتدا برای هلند مقابل اکوادور به زمین می‌روند.

ماتیاس دی‌لیخت، استیون برخویس و وینسنت یانسن ۳ بازیکنی هستند که برخلاف نخستین بازی هلند در جام جهانی، امشب در ترکیب قرار نگرفته‌اند و جای خود را به یورین تیمبر، تئون کوپماینرس و دیوی کلاسین داده‌اند.

هرنان گالیندز، جکسون پوروز، فلیکس تورس، پیرو هینکاپی، آنخلو پرسیادو، پرویس استوپینینان، یگسون مندس، مویزس کاسیدو، گونزالو پلاتا، انر والنسیا و میخائیل استرادا نیز نفرات آغاز کننده بازی برای اکوادور هستند که مقابل قطر به میدان خواهند رفت.

ترکیب اکوادور در دیدار امشب نسبت به بازی افتتاحیه که با دو گل قطر را شکست دادند، تنها یک تغییر داشته که جکسون پوروز جانشین روماریو ایبارا شده است.

1769530
1769531

دیدگاه‌ها