کد خبر : 1855521 | 04 آذر 1401 ساعت 19:43 | 88K بازدید | 14 دیدگاه

جهانبخش نگران آمریکا نباشد(عکس)

تیم ملی ایران اگرچه به یک پیروزی تاریخی مقابل ولز رسید اما نتوانست بدون تلفات این کار را انجام دهد.

جهانبخش نگران آمریکا نباشد(عکس)

به گزارش ورزش سه، دو بازیکن تیم ملی مقابل انگلیس کارت زرد دریافت کرده بودند و در صورت گرفتن کارت در بازی امروز، بازی حساس مقابل آمریکا را از دست می‌دادند. مرتضی پورعلی گنجی توانست از این ۹۰ دقیقه سخت و فشرده به سلامت عبور کند اما علیرضا جهانبخش که در ۱۳ دقیقه پایانی به زمین آمده بود با دریافت کارت از اسکوبار بازی مقابل آمریکا را از دست داد.

البته شاید کی‌روش با وجود درخشش فوق العاده علی قلی‌زاده خیلی نگران این محرومیت نباشد. جهانبخش در بازی مقابل انگلیس در ترکیب ثابت حضور داشت اما پس از ارائه یک نمایش ضعیف در نیمه دوم جای خود را به قلی‌زاده داد. ستاره ایرانی شارلوا توانست یک پاس گل در بازی مقابل انگلیس برای طارمی مهیا کند تا در بازی مقابل ولز در ترکیب ثابت قرار بگیرد.

1769575

قلی‌زاده مقابل ولز هم نمایش خوبی داشت و یک بار شلیک دیدنی و فنی او به تیر دروازه هنسی اصابت کرد و یک گل او هم توسط Var مردود شد تا با این شرایط کی‌روش خیلی نگران محرومیت جهانبخش مقابل آمریکا نباشد.

جهانبخش اگرچه در فاینورد شرایط بهتری نسبت به برایتون پیدا کرد اما در این فصل نتوانسته درخشش گذشته خودش را تکرار کند. او در این فصل برای فاینورد در ۱۰ بازی به میدان رفته و موفق به ثبت گل نشده اما ۳ پاس گل برای هم تیمی‌هایش ساخته است. شاید جام جهانی در زمان بدی برای لژیونر خاموش این روزهای ایران شروع شده است و او در بهترین فرم خودش به این مسابقات نرسیده است.

دیدگاه‌ها