کد خبر : 1855547 | 04 آذر 1401 ساعت 21:07 | 133K بازدید | 7 دیدگاه

بجا مانده از بازی با ولز: ایران دوازده نفره بازی کرد!

اتحاد و یک‌دستی ویژه بازیکنان درون و بیرون زمین روی موقعیت تک به تک سردار آزمون حسابی به چشم آمد.

بجا مانده از بازی با ولز: ایران دوازده نفره بازی کرد!

به گزارش "ورزش سه" یکی از نکات مثبت کارلوس کی‌روش در مدت زمان حضورش روی نیمکت تیم ملی، ایجاد اتحاد مثال‌زدنی در بین تمامی بازیکنان حاضر در اردو اعم از نفرات ثابت و ذخیره بود.

کی‌روش با حضور مجدد روی نیمکت تیم ملی، دوباره همان حس سابق را بین بازیکنان به وجود آورد تا جایی که امروز و در جریان بازی ایران برابر ولز بار دیگر نمونه‌هایی از آن مانند استرس عجیب و غریب شجاع خلیلزاده و سامان قدوس در دقایق پایانی بازی بدون یک دقیقه حضور در ترکیب ایران تا اینجای تورنمنت بود.

اما صحنه ویژه بازی امروز، در لحظه‌ای رقم خورد که سردار آزمون روی پاس عالی احسان حاج‌صفی در موقعیت تک به تک با گلر ولزی‌ها قرار گرفت. درست در همین لحظه یکی از بازیکنان نیمکت‌نشین ایران آنچنان برای گل‌شدن این توپ لحظه‌شماری می‌کرد که ناخودآگاه به درون زمین رفت و حتی از کمک‌داور بازی هم جلو زد به طوری که کمک اول از این بازیکن ایران خواست تا زمین را ترک کند.

هرچند این موقعیت تبدیل به گل نشد و روی بدشانسی دو بار تیر دروازه ولز به لرزه درآمد، اما این حد از یک‌دلی بازیکنان تیم ملی نکته جالبی بود که از این صحنه به جا ماند. درست مانند تصویری که از گل رضا قوچان‌نژاد در آخرین گام مرحله مقدماتی جام جهانی 2014 برزیل در برابر کره با مشارکت محمدرضا خلعتبری ثبت شد.

1769635

دیدگاه‌ها