کد خبر : 1855577 | 05 آذر 1401 ساعت 08:30 | 118.2K بازدید | 179 دیدگاه

هشت آذر برای شاگردان کی‌روش تاریخی می‌شود

پیش‌بینی کنید/ ایران صعود می‌کند؟

شانس صعود در پایان هفته دوم برای هر چهار تیم به شکل جالب توجهی باقی ماند.

پیش‌بینی کنید/ ایران صعود می‌کند؟

به گزارش "ورزش‌سه"، در گروه دوم با توجه به نتایجی که به دست آمد و برد قابل توجه ایران همچنان هر چهار تیم شانس صعود خود را حفظ کرده‌اند.

در اولین مسابقه گروه دوم که در ورزشگاه احمدبن علی برگزار شد تیم ملی ایران با ارائه یک نمایش کاملا برتر موفق شد در وقت‌های اضافی مزد برتری خود را بگیرد و با کسب پیروزی 2 بر صفر شکست تلخ 6 بر 2 دیدار اول برابر انگلیس را به دست فراموشی بسپارد و بار دیگر به جدول بازگردد.

1769779

در آخرین بازی این گروه نیز  انگلیس در حالی که می‌توانست با کسب پیروزی صعود خود را به عنوان اولین تیم قطعی کند، اما مقابل آمریکا به نتیجه‌ای بهتر از تساوی بدون گل دست پیدا نکرد.

در پایان دو بازی ابتدایی حالا انگلیس با 4 امتیاز و تفاضل گل 4+ در صدر جدول قرار دارد و شاگردان کی‌روش با رقم زدن پیروزی 2 بر صفر مقابل ولز 3 امتیازی شدند و با تفاضل 2- رتبه دوم را به نام خودشان زدند. پشت سر ایران هم به ترتیب آمریکا با دو امتیاز و تفاضل صفر و در نهایت ولز با 1 امتیاز (تفاضل 2-) در رده پایانی قرار گرفتند.

1769777

با این وصف هر چهار تیم گروه همچنان شانس صعود در دیدار پایانی که قرار است روز هشت آذر (سه‌شنبه) برگزار شود را برای خود به بالاترین شکل حفظ کرده‌اند.

بعد از انگلیس که در روز پایانی و در تقابل با ولز قعرنشین کار آسانی برای حفظ صدرنشینی و صعود دارد، به نظر می‌رسد ایران و آمریکا شانس‌های بعدی صعود لقب گیرند و این رقابت را بیش از هر زمان دیگری حساس و تاریخی کنند. البته در این مسابقه با توجه به اینکه ایران شرایط بهتری دارد (با توجه به اختلاف یک امتیازی نسبت به حریف) با آرامش بیشتری نسبت به شاگردان برهالتر وارد میدان خواهد شد.

1769780

البته که به هیچ وجه نمی‌توان ولز را با وجود کسب یک امتیاز از دو مسابقه برای صعود ناامید دانست و آنها در صورت پیروزی برابر انگلیس امیدوارانه به نتیجه دیدار ایران و آمریکا نگاه خواهند کرد که به صورت همزمان برگزار می‌شود.

با توجه به این شرایط به نظر شما در نهایت از بین انگلیس، ایران، آمریکا و ولز کدام تیم‌ها جواز صعود به مرحله بعدی را دریافت خواهند کرد؟ شما می‌توانید در بخش ارسال نظرات، پیش‌بینی خود را از دو تیم صعودکننده این گروه به اشتراک بگذارید.

1769764

دیدگاه‌ها