کد خبر : 1855679 | 05 آذر 1401 ساعت 15:44 | 52.1K بازدید | 4 دیدگاه

وقتی رگ کریم از گردنش بیرون زد

رای داور گواتمالایی با این فریاد برگشت

وقتی داور به وین هنسی پس از خطای شدیدش در ابتدا کارت زرد نشان داد، کاپیتان ایران واکنش شدیدی نشان داد.

رای داور گواتمالایی با این فریاد برگشت

به گزارش "ورزش سه"، ایران در بازی با ولز در بیشتر دقایق تیم برتر میدان بود و از سبک بازی‌ و میل هجومی‌اش بوی گل می‌آمد و در نهایت در وقت‌های اضافه ایران به چیزی که استحقاقش را داشت دست پیدا کرد. تیم ملی ایران در این بازی دو کاپیتان داشت و پس از تعویض احسان حاج‌صفی، وظیفه سنگین رهبری بازیکنان در زمین به کریم انصاری‌فرد، مهاجم با تجربه ایران رسید.

لحظه‌ای که سرنوشت بازی را تغییر داد به خطای خشن و سنگین هنسی روی مهدی طارمی برمی‌گردد. صحنه‌ای که داور ابتدا در میان اعتراض شدید بازیکنان ایران کارت زرد از جیبش بیرون آورد.

روی این صحنه کریم انصاری‌فرد به هیچ وجه کوتاه نمی‌آمد و در طول مدت زمان تصمیم اول داور و تغییر رایش به کمک VAR، درحال صحبت و واکنش نشان دادن به داور بود. کریم پس از دیدن رنگ زرد کارت با فریادی بلند دست‌هایش را رو به آسمان گرفت تا نشان دهد چقدر از قضاوت این صحنه شاکی شده است‌.

انصاری‌فرد همچنین صورتش را در فاصله چند میلیمتری داور برد و رخ به رخ با او و با صدای بلند اعتراض می‌کرد که داور و بازیکنان او را به عقب راندند. در نهایت این اتاق VAR بود که سبب تغییر نظر داور شد و با اخراج هنسی ایران در مسیر کسب پیروزی قرار گرفت.

کریم در این بازی در نقش یک کاپیتان واقعی ظاهر شد و علاوه بر روحیه دادن به بازیکنان و دفاع از حق‌شان روی گل روزبه چشمی هم تاثیرگذار بود.

دیدگاه‌ها