کد خبر : 1855687 | 05 آذر 1401 ساعت 16:04 | 4.3K بازدید | 1 دیدگاه

لهستان با ۳ جابه‌جایی مقابل شگفتی‌ساز جام

تیم ملی لهستان با سیستمی هجومی‌تر نسبت به دیدار با مکزیک امروز مقابل عربستان قرار می‌گیرد.

لهستان با ۳ جابه‌جایی مقابل شگفتی‌ساز جام

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی لهستان که یکی از مدعیان جدی حضور در مرحله یک‌هشتم نهایی جام جهانی به حساب می‌آید، نخستین بازی خود در این رقابت‌ها را در شرایطی با تساوی بدون گل مقابل مکزیک به پایان رساند که روبرت لواندوفسکی، ستاره این تیم یک پنالتی از دست داد تا نتوانند به سه امتیاز دست پیدا کنند.

تیم ملی لهستان که در دیدار مقابل مکزیک با پنج مدافع و چهار هافبک بازی کرده بود، امروز با سیستمی هجومی‌تر و آرایش ۱-۳-۲-۴ برابر عربستان شگفتی‌ساز که آرژانتین را شکست داده بود، قرار می‌گیرد و امیدوار به کسب نخستین برد خود است.

وویژک شزنی، کمیل گلیک، یاکوب کیویور، متیو کش، بارتوش برزینسکی، گرژگورز کریچوویاک، کریستیان بیلیک، آرکاردیوش میلیک، پرزمیسلاو فرانکوفسکی، پیوتر زیلینسکی و روبرت لواندوفسکی ۱۱ بازیکنی هستند که امروز از ابتدا مقابل عربستان قرار می‌گیرند که سه جابه‌جایی داشته‌اند.

کریستیان بیلیک، آرکاردیوش میلیک و پرزمیسلاو فرانکوفسکی، سه بازیکنی هستند که برخلاف دیدار اخیرشان مقابل مکزیک، امروز از ابتدا مقابل عربستان به میدان می‌روند و بیشترین تغییر این تیم در پست هافبک هجومی و وینگر به وجود آمده است.

1770012

دیدگاه‌ها