کد خبر : 1855698 | 05 آذر 1401 ساعت 16:34 | 26.3K بازدید | 2 دیدگاه

۹۰ دقیقه حیاتی برای سعودی‌ها؛

صعود تاریخی با عنوان اولین در انتظار عربستان

شاگردان هروه رنار در صورت برتری مقابل لهستان به مرحله یک‌هشتم نهایی جام جهانی صعود می‌کنند.

صعود تاریخی با عنوان اولین در انتظار عربستان

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی عربستان پس از اینکه موفق شد با یک عملکرد شگفت‌انگیز مقابل آرژانتین و برتری دو بر یک جام جهانی ۲۰۲۲ را آغاز کند، امروز در صورت برتری برابر لهستان مهم‌ترین اتفاق تاریخ خود را تجربه خواهد کرد.

سعودی‌ها پس از برد ارزشمند برابر آرژانتین و کسب سه امتیاز، به تنهایی در صدر جدول گروه سوم جام جهانی هستند و بالاتر از لهستان و مکزیک یک‌امتیازی قرار گرفتند، اما پیروزی در دیدار امروز برابر یاران روبرت لواندوفسکی می‌تواند صعودشان را قبل از شروع دیدار آرژانتین و مکزیک قطعی کند.

در چهار بازی انجام شده از دور دوم مرحله گروهی جام جهانی، تیم‌های ملی هلند، اکوادور یا انگلیس نتوانستند صعودشان به مرحله یک‌هشتم نهایی جام جهانی را قطعی کنند ولی امروز ممکن است چنین شرایطی برای تیم عربستان به وجود بیاید.

شاگردان هروه رنار در صورتی که موفق به کسب پیروزی مقابل تیم ملی لهستان شوند، ۶ امتیازی خواهند شد و ضمن اینکه جایگاه‌شان را در صدر جدول گروه C جام جهانی قطعی می‌کنند، به‌عنوان نخستین تیم در جام ۲۰۲۲ به جمع ۱۶ تیم نهایی می‌رسند.

علاوه بر اینکه پیروزی مقابل لهستان می‌تواند تیم ملی عربستان را به مرحله حذفی برساند، تساوی آرژانتین و مکزیک نیز صدرنشینی آنها در گروه C را قطعی می‌کند!

1770043

دیدگاه‌ها