کد خبر : 1855716 | 05 آذر 1401 ساعت 17:59 | 9K بازدید | 1 دیدگاه

ماتیس دی لیخت:

بابت مصدومیت لوکاس خیلی ناراحت شدم

ماتیس دی لیخت، مدافع هلندی بایرن مونیخ، بابت مصدومیت لوکاس هرناندز ابراز تاسف کرده است.

بابت مصدومیت لوکاس خیلی ناراحت شدم

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فرانسه در اولین دیدار خود در رقابت های جام جهانی نمایشی درخشان داشته و موفق شد با نتیجه 1-4 از سد استرالیا عبور کند. اما خبر بد برای دیدیه دشان مصدومیت لوکاس هرناندز، مدافع این تیم و پایان جام جهانی برای این بازیکن بود. ماتیس دی لیخت، مدافع جوان بایرن مونیخ که با لوکاس هرناندز در رده باشگاهی همبازی است، مدعی شد با این بازیکن فرانسوی تماس گرفته و امیدوار است هر چه زودتر لوکاس شرایط بازگشت به میدان را پیدا کند.

1768076

ماتیس دی لیخت گفت: "مصدومیت لوکاس هرناندز در دیدار تیم ملی فرانسه مقابل استرالیا، یک خبر ناراحت کننده و مایه تاسف برای خود این بازیکن و همچنین برای ما هم تیمی ها لوکاس در بایرن مونیخ و به طور کلی باشگاه است. لوکاس هرناندز بازیکن مهمی برای بایرن مونیخ محسوب می شود. من پیش از این با خود لوکاس تماس گرفته و برای او آرزوی موفقیت و بهبودی بعد از این مصدومیت کردم. من واقعا امیدوارم شرایط این بازیکن خیلی زود بهتر شده و لوکاس بتواند قادر به حضور در میدان باشد.

احتمال جذب جانشین برای لوکاس هرناندز در بایرن مونیخ؟ من نمی توانم پاسخ این سوال را بدهم و این در حوزه اختیارات و وظایف من نیست. من در حال حاضر فقط روی موفقیت تیم ملی هلند در جام جهانی تمرکز کرده ام."

دیدگاه‌ها