کد خبر : 1855738 | 05 آذر 1401 ساعت 19:23 | 2.5K بازدید | 1 دیدگاه

خبری که ساوتگیت را خوشحال کرد

بازگشت مدیسون به تمرینات سه شیرها

انگلیس جمعه شب مقابل ایالات متحده آمریکا با مشکل فقدان خلاقیت در خط میانی رو به رو بود، مشکلی که جیمز مدیسون ستاره لسترسیتی ممکن است بتواند آن را برطرف کند.

بازگشت مدیسون به تمرینات سه شیرها

به گزارش ورزش سه، جیمز مدیسون که دو دیدار نخست تیمش را به دلیل مصدومیت از ناحیه زانو از دست داده بود، برای اولین بار از زمان آغاز جام جهانی به تمرینات گروهی انگلیس پیوست.

مدیسون سه سال پس از اولین بازی خود برای تیم بزرگسالان تا به امروز به تیم ملی دعوت نشده بود اما پس از درخشش فوق العاده با لسترسیتی، در لیست نهایی گرت ساوتگیت در جام جهانی حضور پیدا کرد. مدیسون در این فصل روی 11 گل تیمش (7 گل، 4 پاس گل) تاثیر مستقیم داشته و فقط چهار بازیکن یعنی ارلینگ هالند با21 گل، هری کین 13 گل، کوین دی بروینه و ایوان تونی هر دو 12 گل از او عملکرد بهتری داشتند. با این حال هافبک تهاجمی سه شیرها در دو بازی اول انگلیس در گروه B یعنی پیروزی 6-2 مقابل ایران و تساوی بدون گل مقابل ایالات متحده آمریکا به دلیل مصدومیت از ناحیه زانو که در آخرین بازی لستر مقابل وستهام برای او پیش آمد، حضور نداشت.

در حالی که انگلیس تمرینات خود را برای دیدار روز سه‌شنبه با ولز امروز آغاز کرد، مدیسون برای اولین بار از زمان ورود تیم به قطر در تمرینات گروهی شرکت کرد. در یک خبر تمرینی که توسط انگلیس منتشر شد، آمده است: «چهارده بازیکن برای جلسه امروز در الوکره حضور دارند و کسانی که بازی دیروز را شروع کردند در یک جلسه ریکاوری شرکت کردند. جیمز مدیسون پس از بهبود یافتن به تمرینات باز می‌گردد، در حالی که جردن هندرسون تمرینات انفرادی خود را شروع کرده است.

انگلیس در گروه B پیش از شروع دور آخر گروهی در صدر جدول قرار گرفته و اگر مقابل تیم راب پیج شکستی با تفاضل ۴ گل را تجربه نکند، به مرحله یک شانزدهم پایانی راه پیدا می کند. سه شیرها هرگز در جام‌های جهانی با تیم‌های بریتانیایی دیگر روبرو نشده اند، اما آنها در مسابقات قهرمانی اروپا ۲ بار به مصاف اسکاتلند (1 برد 1 تساوی) و 1 بار به مصاف ولز رفته‌اند (1 برد) که هرگز شکست نخورده‌اند.

دیدگاه‌ها