کد خبر : 1855763 | 05 آذر 1401 ساعت 21:09 | 38.5K بازدید | 2 دیدگاه

طرفداران مسی آرزوی این لحظه را داشتند (عکس)

دشمنی هواداران آرژانتینی با یک تیم آسیایی شاید چندان منطقی نباشد مگر اینکه پای یک شکست تلخ به میان بیاید.

طرفداران مسی آرزوی این لحظه را داشتند (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، چهار روز پیش در چنین لحظاتی هواداران آرژانتین ناباورانه خیابان‌های دوحه را قدم می‌زدند تا به محل اقامت خود برسند و در میانه راه جشن و پایکوبی هواداران عربستان سعودی را می‌دیدند که پس از مهمترین برد سال‌های اخیر خود سر از پا نمی‌شناختند.

از محمد البلیهی که در طول بازی روی اعصاب لیونل مسی رفت تا هوادارانی که جنگ روانی را در خیابان‌های دوحه ادامه می‌دادند، همگی سوژه انتقام آرژانتینی‌هایی بودند که امروز با صفر امتیاز به تماشای جدال عربستان و لهستان نشستند.

1770224

شاید آنها فکر می‌کردند بی‌توجه به معادلات و اما و اگرهای همیشگی، جشن صعود را از همین هفته دوم برپا خواهند کرد اما شد آنچه نباید می‌شد؛ پس نمایشگرهای غول آسا در اطراف دوحه میزبان پیراهن مسی پوشانی بود که منتظر شکست عربستان بودند تا سرنوشت خود را به دست بگیرند.

نکته جالب اینکه حتی در کنار خیابان و زمانی که خیل عظیم هواداران سعودی در استادیوم الجنوب بودند نیز آنها در اکثریت قرار داشتند و طرفداران لهستان و آرژانتین در اقلیت کامل.

1770226

حالا آرژانتین با برتری مقابل مکزیک و لهستان که حریفان بسیار دشوارتری از عربستان هستند، می‌تواند به عنوان سرگروه به مرحله بعدی برود و از کابوس رویارویی با فرانسه، قهرمان دوره گذشته، حداقل تا فینال فرار کند.

آرژانتین امشب ساعت ۲۲:۳۰ آخرین بازی امروز را احتمالا در حضور پرتعداد هوادارانش مقابل مکزیک برگزار خواهد کرد.

1770227

دیدگاه‌ها