کد خبر : 1855774 | 05 آذر 1401 ساعت 21:59 | 21.8K بازدید | 4 دیدگاه

ریلکس باش لئو: یکی از سخت‌ترین شب‌های مسی

لیونل مسی امشب در دیدار آرژانتین و مکزیک با فشاری بی‌سابقه روبرو خواهد بود. با اینکه ابرستاره آرژانتینی سابقه بالایی در فوتبال دارد ولی در کمتر مواردی فشاری تا این حد سنگین را تحمل کرده است.

ریلکس باش لئو: یکی از سخت‌ترین شب‌های مسی

به گزارش "ورزش سه"، شکست غیرمنتظره مقابل عربستان سعودی در اولین بازی جام باعث شد تیم ملی آرژانتین بر خلاف تصورها از همان ابتدا با موقعیتی بغرنج روبرو شود. مسی و شاگردانش حالا در گوشه دیوار گیر افتاده‌اند و بازی امشب مقابل مکزیک برایشان حکم بازی مرگ و زندگی را پیدا کرده است.

این فشار برای مسی حتی از سایر آرژانتینی‌ها هم سنگین‌تر است. او می‌داند و حتی قبلا در یک مسابقه اعتراف کرده که این جام جهانی آخرین جام جهانی او خواهد بود. حذف شدن در مرحله گروهی در چنین تورنمنت خاصی می‌تواند بدترین اتفاق فوتبالی در زندگی ابرستاره باشد.

1767640

در این شکی نیست که لیونل مسی تعصب شدیدی به تیم ملی کشورش دارد. اما سال‌ها طول کشید تا او با پیراهن آلبی‌سلسته به جام برسد؛ فتح کوپا آمه‌ریکا در سال 2021.

مسی در سال 2014 وقتی با پیراهن آرژانتین در فینال جام جهانی مقابل آلمان شکست خورد و دستش از جام کوتاه ماند ضربه روحی شدیدی خورد. فلورن تورچات، روزنامه‌نگاری که نزدیک به لئو مسی است، می‌گوید شکست در فینال جام جهانی 2014 فشار بیش از حدی به مسی وارد کرده بود و عامل اصلی عملکرد نه چندان خوب او در تیم ملی در سال‌های بعد بود.

1767623

این روزنامه‌نگار می‌گوید مسی پیش از کوپا آمه‌ریکای 2021 به این نتیجه رسید که باید همه فشارها را از خودش دور کند و با آرامش مطلق در اردوی تیم ملی آرژانتین شرکت کند. استراتژی‌ که نتیجه داد و لئو تصمیم گرفت همان استراتژی را در قطر هم دنبال کند.

ولی ظاهرا بخت با مسی یار نبوده و شکست مقابل عربستان در بازی اول باعث شده حفظ آرامش برای آرژانتینی‌ها یکی از دشوارترین کارهای دنیا باشد. باید تا ساعتی دیگر منتظر بود و دید آیا مسی می‌تواند فشارها را کنار گذاشته و با درخشش در قالب آلبی‌سلسته امیدهای خودش و کشورش را در این جام زنده نگه دارد؟

دیدگاه‌ها