کد خبر : 1855783 | 05 آذر 1401 ساعت 22:31 | 26.1K بازدید | 3 دیدگاه

پاسخ آرام ستاره بلژیکی به سوالات تند

خبرنگار مراکشی به هازارد: قبول داری چاق هستی؟

ادن هازارد در نشست خبری پیش از دیدار با مراکش مورد هجمه خبرنگاران منتقدش قرار گرفت.

خبرنگار مراکشی به هازارد: قبول داری چاق هستی؟

به گزارش "ورزش سه"، پس از پیروزی مقابل کانادا، بلژیک در حالی به مصاف مراکش خواهد رفت که در صورت پیروزی مقابل این تیم صعودش را قطعی خواهد کرد.

در نشست خبری پیش از این بازی، ادن هازارد ستاره خط حمله این تیم، با سوالات تند خبرنگاران مواجه شد و البته در کمال آرامش به آنها پاسخ داد.

1770283

او در مورد سوالی پیرامون اضافه وزن اظهار داشت: مهمترین چیز این است که من روزانه تمرین می کنم تا آمادگی خود را بالا ببرم. حالم خوب است و وضعیتی خوبی دارم و ۶۵ دقیقه هم مقابل کانادا بازی کردم. کادرپزشکی وضعیت ما را زیر نظر دارد و از آنها بابت این حمایت ممنونم. وضعیت ما از این هم بهتر خواهد شد.

وی افزود: انتقاد بخشی از فوتبال است و ما باید روی زمین تمرکز کنیم. من وظیفه‌ام را به خوبی می‌دانم و معتقدم هر کاری انجام می‌دهم انتقاد وجود دارد، این یک بخش طبیعی از کار من است. من سعی می کنم هر کاری را که در توانم است انجام دهم.

هازارد در خصوص تقابل با مراکش گفت: ما اولین بازی آنها مقابل کرواسی را تماشا کردیم که خوب بازی کردند و تقریباً تیم پیروز میدان بودند. آنها تیم بزرگی هستند و بازیکنانی دارند که هر لحظه می‌توانند تفاوت را رقم بزنند. ما سعی می‌کنیم تمام تلاش خود را به کار بگیریم. هواداران مراکش به آنها فشار می‌آورند تا در جام جهانی پیروز شوند.

1770282

ستاره بلژیکی درباره فرم خود عنوان کرد: اخیراً مصدومیت‌های زیادی داشتم و دلیل آن را نمی‌دانم اما اکنون آماده‌ام و می‌خواهم بازی کنم و لذت ببرم.
وی با اشاره به ضعف دفاعی بلژیک توضیح داد: در دوره گذشته شانس قهرمانی در جام جهانی را داشتیم، تیم ما قوی‌تر بود اما هنوز هویت خودمان را داریم. ما بازیکنان باتجربه، بهترین دروازه‌بان جهان و بهترین هافبک‌ها را داریم.

وی در پایان صحبت‌هایش گفت: من همیشه گفته‌ام که هر چه بازی‌های بیشتری انجام دهم عملکرد بهتری خواهم داشت. مقابل مصر مورد انتقاد قرار گرفتم و در مقابل کانادا عملکرد خوبی داشتم.

دیدگاه‌ها